سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه فوت ۳ دانش آموز معلول تهران ارتباطی به آلودگی هوا ندارد، گفت: زمان فوت این دانش آموزان قبل از آلودگی های فعلی کلانشهر تهران بوده است.

سلامت نیوز: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه فوت ۳ دانش آموز معلول تهران ارتباطی به آلودگی هوا ندارد، گفت: زمان فوت این دانش آموزان قبل از آلودگی های فعلی کلانشهر تهران بوده است.

به گزارش سلامت نیوز،مسعود ثقفی در گفت و گو با سلامت آنلاین با تاکید بر اینکه فوت ۳ دانش آموز معلول تهران در بازه زمانی قبل از آلودگی های هوای پایتخت بوده است، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شد زمان فوت این دانش آموزان در فواصل زمانی بین چهاردهم تا هجدهم آذرماه بوده امسال بوده؛ یعنی زمان فوت این دانش آموزان قبل از آلودگی هوای اخیر کلانشهر تهران بوده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده دو دانش آموز معلول بر اثر بیماری قلبی و یکی از آنها هم به دلیل شوک فوت  کرده اند.

همچنین بشیر نازپرور، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نیز در این رابطه به خبرنگار سلامت آنلاین، گفت: در طی چند روز اخیر موردی مبنی بر مرگ دانش آموزان به دلیل آلودگی هوا نداشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه مرگ های مشکوک به پزشکی قانونی ارسال می شود، ادامه داد: فوت شدگانی به پزشکانی قانونی می روند که یا دارای مرگ مشکوک باشند و یا اینکه شکایتی در این زمینه مطرح باشد که ما در این خصوص جوابگوی مراجع قضایی خواهیم بود، اما تاکنون شکایت یا مورد مشکوکی در این زمینه وجود نداشته است.

پیشتر وجیه الله پرویزی، مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صداوسیما از فوت سه دانش‌آموز معلول به نام‌های حسین علی از مدرسه ایمان، صادق جلیلی پور از مدرسه سروش و کیانوش شایگانی از مدرسه توحید طی هفته گذشته به علت آلودگی هوا خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha