چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 172912

بازبینی نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهد که ورزش، بهترین گزینه برای از بین بردن درد کمر است.

سلامت نیوز:بازبینی نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهد که ورزش، بهترین گزینه برای از بین بردن درد کمر است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، استفاده از کفی‌های طبی در کفش، کمربندهای مخصوص و دیگر وسایل برای پیشگیری و کاهش درد کمر بدون آنکه تاثیری داشته باشد تنها هدر دادن پول است در حالی که مطالعات تایید می کند که ورزش کردن بهترین شیوه برای مقابله با این عارضه است.


پزشکان دریافتند داشتن برنامه ورزشی به تنهایی یا ورزش کردن همراه با آگاهی از چگونگی پیشگیری از بروز درد کمر در کاهش موارد این درد و احساس ناراحتی در زمان کار کردن موثر است.


پزشکان به منظور ارزیابی روش‌های پیشگیری موثر در کاهش درد کمر و مشکلات ناشی از این عارضه، اطلاعات موجود در 23 مطالعه را که نزدیک به 31 هزار نفر در آن مشارکت داشتند مورد بررسی قرار دادند. بررسی‌ها حاکیست ورزش کردن به تنهایی تا 35 درصد خطر درد کمر را کاهش می‌دهد. همچنین افرادی که در کلاس‌های ورزشی شرکت کرده و در کنار آن دوره‌های آموزشی می‌بینند در مدت زمان یک سال 45 درصد کمتر دچار درد کمر می‌شوند.


به گزارش لایوساینس، متخصصان استرالیایی معتقدند که آگاهی از روش‌های پیشگیری از کمردرد به تنهایی و بدون ورزش کردن و همچنین استفاده از کمربند و کفی‌های طبی در جلوگیری از بروز این مشکل موثر نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha