سلامت نیوز:محمد مقصدحق مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از طرف نمایندگی شرکت زیمنس دستگاه MRI تا ده روز آینده وارد بیمارستان بوکان می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بوکان نیوز ؛ وی افزود:مهندس حسینی نماینده شرکت زمینس در تهران و مسئول راه اندازی دستگاههای MRI در سطح کشور در آخرین بازدیدی که از محل مرکز تصویربردای انجام داد، اظهار داشت که فرایند اختصاص دستگاه MRI به بیمارستان بوکان آغاز شده است و تا چند روز آینده تحویل بیمارستان بوکان می گردد.
مقصد ادامه داد: دستگاه MRI اختصاص یافته از نوع زیمنس، مدل Avanta  یک و نیم تسلا که قیمت آن حدود ۶۰ میلیارد ریال است که کلاً از طرف هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأمین شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان در خاتمه از همه کسانی که در امر تجهیز و راه اندازی مرکز تصویربرداری از جمله نماینده شهرستان، فرماندار، خیرین بزرگوار، مهندس نوروزی که از طرف نماینده شهرستان به عنوان ناظر فنی ساختمان معرفی شده و بدون هیچ چشم داشتی همکاری گسترده ای داشته اند و … تقدیر و تشکر می کنیم و از صبر و حوصله مردم  عزیز شهرستان خصوصاً بیماران و همچنین از تمامی منتقدین که از روی مسئولیت اجتماعی دغدغه کمبود های حوزه سلامت را داشته اند نیز نهایت سپاسگزاری را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha