رئیس جمعیت هلال احمر در مورد استفاده از تلفن‌های همراه برای ارسال پیام هشدار در مواقع بروز حادثه گفت: در حال مذاکره با ارائه کنندگان خدمات تلفن همراه هستیم تا هم آموزش همگانی و هم ارسال پیام هشدار از طریق تلفن همراه داشته باشیم.

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال احمر در مورد استفاده از تلفن‌های همراه برای ارسال پیام هشدار در مواقع بروز حادثه گفت: در حال مذاکره با ارائه کنندگان خدمات تلفن همراه هستیم تا هم آموزش همگانی و هم ارسال پیام هشدار از طریق تلفن همراه داشته باشیم. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدامیرمحسن ضیایی  در مورد استفاده از تلفن همراه برای ارسال پیام هشدار در مواقع بروز حوادث توضیحاتی داد.
وی با اشاره به استفاده کشورهای شرق آسیا از تلفن همراه برای ارسال پیام هشدار در مواقع بروز حادثه گفت: مقدمات این کار در ایران نیز انجام و مطالعاتی نیز انجام شده است.


رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مطالعات مشخص شد که بیشتر مردم ما تلفن همراه دارند و همچنین امکان استفاده از آن تقریبا در تمام نقاط کشور فراهم است.


وی گفت: برنامه ای داریم تا بتوانیم از تلفن‌های همراه در جهت ارائه آموزش‌های همگانی استفاده و در مواقع بحران نیز پیام هشدار برای مردمی که در منطقه خطر هستند ارسال کنیم.


ضیایی با بیان اینکه نرم‌افزاری هم به عنوان نمونه به هلال احمر معرفی شده است گفت: از طریق این نرم افزار می‌توان هم مردم را برای روبرو شدن با بحران آموزش داد و هم اینکه در مواقع بحران ضمن ارسال پیام هشدار، پیام‌هایی را ارسال کرد تا حادثه دیدگان با استفاده از آنها جان خود را نجات دهند.


 در حالی ضیایی خبر از استفاده از این نرم افزار را می دهد که مجموعه امداد و نجات کشور با مشکل شدید ملی دست و پنجه نرم می‌کند و دولت از ابتدای سال ریالی از بودجه 700 میلیارد تومانی امداد و نجات را پرداخت نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha