معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از اعزام تیم‌های درمانی به مناطق کم‌برخوردار حاشیه تهران جهت ارائه خدمات رایگان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سلامت نیوز:معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از اعزام تیم‌های درمانی به مناطق کم‌برخوردار حاشیه تهران جهت ارائه خدمات رایگان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.  

 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،روح الله قائد امینی  در رابطه با برنامه‌های این سازمان ویژه ایام الله دهه فجر گفت: تیم‌های درمانی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار در حاشیه تهران و مناطق محروم در همه استان‌های کشور اعزام می‌شوند.
وی از برپایی 4 بیمارستان ثابت و افتتاح این بیمارستان‌ها به شکل ویدیو کنفرانس در شهرستان‌های میبد، خاتم، اردکان و ابرکوه در استان یزد خبر داد و گفت: برپایی بیمارستان ثابت در شهر کرد نیز از جمله برنامه‌های دیگر سازمان بسیج جامعه پزشکی ویژه ایام الله دهه فجر است.
وی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در تهران و برخی استان‌های کشور از جمله استان یزد، خوزستان، بوشهر، قزوین، اصفهان و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در مناطق محروم، اعلام کرد: اعزام تیم‌های امدادی برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی داخلی به کشورهای دیگر همچنین ملاقات با جانبازان دوران هشت سال جنگ تحمیلی در آسایشگاه‌های سراسر کشور از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در دهه فجر است.
معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه ایستگاه‌های سلامت در نماز جمعه سراسر کشور در واحد خواهران و برادران به منظور ارائه خدمات سرپایی به بیماران در ایام دهه فجر برپا می‌شود، گفت: فعالیت حلقه‌های صالحین در بیمارستان‌ها و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور و برگزاری سراسری میزگردها و نشست‌هایی با موضوع زن در گفتمان انقلاب با حضور بانوان نخبه و فرهیخته نیز در دهه فجر مد نظر قرار دارد.
قائد امینی خاطر نشان کرد: طی این ایام باشکوه نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع پیروزی انقلاب و دهه فجر برگزار و ایستگاه صلواتی در سراسر کشور نیز برپا می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha