‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از فعالیت 9 تیم امداد و نجات در ایام نوروز جهت خدمت رسانی به مسافران خبر داد.

9 تیم امداد و نجات در جاده ‌های استان قم مستقر می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر مهدی زمانیان در آستانه سال جدید در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های نوروزی این نهاد پرداخت و گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 25 اسفند تا 15 فروردین به اجرا در می ‌آید و در این مدت 9 اکیپ سیار در سطح استان و جاده‌ های منتهی به شهر قم به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت یک فروند چرخ بال، یک اتوبوس درمانگاهی، 6 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودرو نجات با ست پیشرفته که در ایام عید برای امداد رسانی فعالیت می‌کنند تصریح کرد: در ایام تعطیلات 32 امدادگر، 6 پزشک و پرستار با تجربه برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: 6 اکیپ در مبادی ورودی و مکانهای حضور زائران مستقر خواهند شد و با توزیع بروشورهای مختلف به راهنمایی مسافران خواهند پرداخت.

وی ارائه خدمات دارویی به بیماران بیماری‌ های صعب العلاج در ایام تعطیلات در داروخانه هلال احمر اشاره کرد و افزود: ما در این ایام بر عملکرد گروه‌ های تحت پوشش نظارت خواهیم داشت.

زمانیان ، درباره عملکرد تیم ‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم در سال گذشته اظهار داشت: تیم‌‌ های امداد و نجات ما در سال گذشته در صحنه 358 مورد تصادف حضور یافتند ، 141 نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند ، 259 نفر را به صورت سرپایی مداوا نمودند و در مجموع در ایام یاد شده 5 هزار و 300 نفر از خدمات جمیعت هلال احمر قم در سال گذشته بهره ‌مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha