در چهارمین نشست تخصصی کارشناسان آموزش سلامت سراسر کشور از نرم‌افزار موبایل «سفیران سلامت» رونمایی شد.

سلامت نیوز: در چهارمین نشست تخصصی کارشناسان آموزش سلامت سراسر کشور از نرم‌افزار موبایل «سفیران سلامت» رونمایی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در این نشست دو روزه که با حضور کارشناسان مسئول آموزش سلامت سراسر کشور در تهران در حال برگزاریست از این نرم‌افزار رونمایی و توضیحات لازم برای نحوه بکارگیری آن از سوی دکتر شهرام رفیعی‌فر، مدیردفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت ارایه شد.

بر پایه این گزارش این نرم‌افزار کاربردی در راستای اجرای یکی از پروژه‌های طرح تحول بهداشت یعنی "تربیت سفیران سلامت خانوار" در هر خانوار ایرانی برای گسترش آموزش بهداشت و ارتقای توانمندی مردم در خصوص خودمراقبتی٬ به عنوان یکی از سیاست‌های کلی سلامت٬ ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری٬ طراحی شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، کاربران این نرم افزار قادر خواهند بود در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات لازم در خصوص مسایل سلامتی را از این نرم افزار دریافت و به آن ارسال کنند.

ارایه گزارش سامانه ارس٬ ارایه گزارش برنامه ملی خودمراقبتی در استان‌ها٬ ارایه پروتکل نیازسنجی سلامت و معرفی اپلیکیشن حوزه سلامت بخش‌های دیگری از چهارمین نشست تخصصی کارشناسان آموزش سلامت سراسر کشور خواهد بود. این نشست فردا به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha