شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 178095

نجمن حمایت از خانواده زندانیان در طرح جدیدی نیازهای خانواده زندانیان را از طریق پایگاه اطلاع رسانی اعلام و نتیجه کمکها را منتشر می کند و تمامی کمکها آن لاین است. شهروندان و خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را برای حمایت از هر خانواده زندانی بر اساس مشخصات و مشکلات خانواده، آن لاین پرداخت کرده و نتیجه را مشاهده کنند. این طرح از روز امروز اجرایی شده است.

سلامت نیوز:انجمن حمایت از خانواده زندانیان در طرح جدیدی نیازهای خانواده زندانیان را از طریق پایگاه اطلاع رسانی اعلام و نتیجه کمکها را منتشر می کند و تمامی کمکها آن لاین است.
شهروندان و خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را برای حمایت از هر خانواده زندانی بر اساس مشخصات و مشکلات خانواده، آن لاین پرداخت کرده و نتیجه را مشاهده کنند. این طرح از روز امروز اجرایی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر بر اساس این گزارش به عنوان نمونه یک خانواده زندانی نیازمند که همراه با فرزندی معلول زندگی سختی دارند از سوی انجمن حمایت زندانیان مرکز درخواست کمک و مساعدت از سوی خیرین را ارائه دادند. مشخصات این خانواده زندانی به شرح ذیل است:

مشخصات زندانی

* نام و نام خانوادگی زندانی: الف - و
* محل تحمل کیفر: اوین
* محکومیت: ۲ سال و ۶ ماه

مشخصات همسر زندانی

*نام و نام خانوادگی: منیژه
*سال تولد: ۱۳۴۷
*وضعیت اقامت: استیجاری
*شرح زندگی: مددجو دارای دو فرزند دانش آموز است که یکی از فرزندانش معلول بوده و مشکلات و هزینه های خانواده بدین واسطه چند برابر شده است. همسر زندانی با کارگری در منازل زندگی را بسختی می گذراند.

*وضعیت امرار معاش: کارگری در منازل
*فرزندان: فاطمه ۱۳۴۷- حسین ۱۳۸۱


مشکلات خانواده

۱ – امرار معاش
۲- مسکن
۳- داشتن فرزند معلول و هزینه های وارده بدین جهت

*مقدار وجه جمع آوری شده:  ۸,۶۰۰,۰۰۰ ریال

 خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را به این خانواده به حساب انجمن حمایت زندانیان مرکز از طریق این لینک واریز کنند. تمامی کمکها به هر خانواده به صورت شفاف از طریق همین سایت اعلام می شود.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/online/1028197/#ixzz42fjogpwQ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha