رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سه رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، استاندارسازی خدمات و توسعه خیر جمعی از ارسال لایحه جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوب در مجلس به شورای نگهبان در ۳۱ ماده و ۱۲ فصل خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سه رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، استاندارسازی خدمات و توسعه خیر جمعی از ارسال لایحه جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوب در مجلس به شورای نگهبان در ۳۱ ماده و ۱۲ فصل خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از«نسیم آنلاین»، انوشیروان محسنی‌بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در شورای معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سه رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها، استاندارسازی خدمات و توسعه خیر جمعی، گفت: سال 94 به لحاظ مالی سال سختی محسوب شد با این حال حضور پرشور و پرمعنای مردم در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری نویددهنده سالی پرامید است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از ارسال لایحه جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان خبر داد و افزود: با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تئوریسین خیر جمعی در راستای تحقق این مهم از ظرفیت‌های جامعه استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha