دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 178284

همسر شما دوست ندارد زمانی که کنارش هستید با تلفن تماس بگیرید و یا پیامک دهید بررسی ها نشان داده اند افرادی که در رابطه عاشقانه هستند دوست ندارند طرف مقابلشان هنگام گذراندن وقت با ان ها زمان زیادی را با تلفن همراه خود بگذراند .این رفتار می تواند عوارضی برای زندگی عشقی شما داشته باشد.

تلفن همراه شما میتواند به زندگیتان آسیب بزند

سلامت نیوز: همسر شما دوست ندارد زمانی که کنارش هستید با تلفن تماس بگیرید و یا پیامک دهید بررسی ها نشان داده اند افرادی که در رابطه عاشقانه هستند دوست ندارند طرف مقابلشان هنگام گذراندن وقت با ان ها زمان زیادی را با تلفن همراه خود بگذراند .این رفتار می تواند عوارضی برای زندگی عشقی شما داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت روان، محققان به این کار بی اعتنایی ناشی از موبایل می گویند و  زمانی است که افراد توسط تلفن های همراه  خود  از توجه به شریک خود منحرف می شوند.

زمانی که کسی می فهمد طرف مقابلش به تلفن اش بیش از حد توجه می کند ،معمولا  درگیری ایجاد شده و سبب نا رضایتی از رابطه می شود.

این کاهش رضایت از رابطه، به نوبه خود، منجر به کم شدن رضایت از زندگی و، در نهایت و در  سطوح بالاتر منجر به  افسردگی، می شود.


بیش از 46 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که شریک زندگی شان  به این حالت نزدیک  شده بود؛ نزدیک به 23 درصد گفتند تلفن های او  باعث درگیری در روابط شان شد ؛ و نزدیک به 37 درصد گفته اند که گاهی احساس افسردگی می کردند. تنها 32 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند با ارتباط آنها با تلفن شان مشکلی نداشته و راضی بودند.

مردم اغلب فرض می کنند  که تلفن همراه خیلی کم حواس شان  را پرت می کند و هیچ اتفاق  بزرگی نمی افتد اما بررسی  ها نشان می دهد که در اغلب موارد وقتی  یک زن و شوهر در حال  صرف وقت  با هم هستند  اگر این ارتباط  توسط یک فرد مراجعه کننده یا  تلفن همراه قطع شود  کمتر احتمال دارد که فرد  در رابطه راضی بماند ."

"هنگامی که صرف وقت با  فرد دیگری  از شما  مهم تر شود  دیگرما  شوقی  برای ادامه گفتگو نداریم  و بیشتر تمایل داریم بدانیم تلفن در مورد چه موضوعی و چه کسی بوده  و این ممکن است برای  رابطه  شما  مضر باشد.
با توجه به اینکه استفاده از تلفن همراه بسیار معمول است، این یافته ها مهم هستند.
مطالعات محققان نشان داد ه است امروزه در تمامی روابط  چیز مشترکی در این خصوص وجود دارد  نقطه مشترک در مورد استفاده از تلفن همراه و تضعیف  بنیاد  شادی ما در رابطه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha