رئیس بیمارستان شهید چمران، با بیان اینکه درمان هر یک درصد سوختگی 3 تا 5 میلیون تومان هزینه در بر دارد، اظهار کرد: مصدومان مراسم چهارشنبه‌ آخر سال عمدتا بیش از 10 درصد دچار سوختگی می‌شوند که درمان آنها بسیار سنگین خواهد بود که متاسفانه عمده این درمان‌ها تحت پوشش بیمه نیست.

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان شهید چمران، با بیان اینکه درمان هر یک درصد سوختگی 3 تا 5 میلیون تومان هزینه در بر دارد، اظهار کرد: مصدومان مراسم چهارشنبه‌ آخر سال عمدتا بیش از 10 درصد دچار سوختگی می‌شوند که درمان آنها بسیار سنگین خواهد بود که متاسفانه عمده این درمان‌ها تحت پوشش بیمه نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، دکتر محمدتقی حلی‌ساز، رئیس بیمارستان شهید چمران  با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و حوادث ناشی از برگزاری این مراسم، گفت: متاسفانه در این روز افراد زیادی که بیشتر هم قشر جوان هستند، دچار سوختگی از ناحیه صورت می‌شوند که متاسفانه در اکثر موارد این سوختگی بسیار عمیق است و پس از درمان، زیبایی فرد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: بسیاری از سوختگی‌ها در این روز نیازمند انجام جراحی‌ها متعدد است که این مساله هزینه‌های بسیاری برای خانواده‌ها در پی خواهد داشت.

حلی‌ساز با بیان اینکه درمان هر یک درصد سوختگی 3 تا 5 میلیون تومان هزینه در بر دارد، اظهار کرد: مصدومان مراسم چهارشنبه‌ آخر سال عمدتا بیش از 10 درصد دچار سوختگی می‌شوند که درمان آنها بسیار سنگین خواهد بود که متاسفانه عمده این درمان‌ها تحت پوشش بیمه نیست.

رئیس بیمارستان چمران با تاکید براینکه مردم با برگزاری آئین‌های سنتی مانع بروز حوادث شوند، گفت: به تمام افراد توصیه می‌شود با رفتارهای مناسب چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha