نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تشكیل وزارت رفاه از ابتدا صحیح نبود، چراكه این وزارتخانه از زمان تشكیل با دخالت در كارهای اجرایی و سیاست‌گذاری، مخل سلامت جامعه شده است، بنابراین دولت باید به جای معرفی وزیر رفاه لایحه‌ای برای ادغام این وزارتخانه در وزارت بهداشت به مجلس ارایه می‌كرد.

در ارزیابی خود از معرفی صادق محصولی به عنوان وزیر رفاه، ادامه داد: من با آقای محصولی و هیچ كس دیگر مشكلی ندارم، اما اصولا فكر می‌كنم هر كسی كه در وزارت رفاه وزیر شود با توجه به روال گذشته این وزارتخانه به سلامت كشور لطمه می‌زند.

به گفته وی، وزارت رفاه اصولا نباید تشكیل می‌شد، لذا باید هر چه زودتر در وزارت بهداشت ادغام شود. از وقتی كه وزارت رفاه تشكیل شد سیاست‌گذار و مجری در تقابل با یكدیگر قرار گرفتند و وزارت رفاه حتی در سیاست‌گذاری‌هایی كه نباید، دخالت می‌كند و در كارهای اجرایی كه نباید سرمایه‌گذاری ‌كند، سرمایه‌گذاری می‌كند، بنابراین اصولا وزارت رفاه مخل سلامت جامعه شده است.

مرندی خاطرنشان كرد: امیدواری ما این بود كه دولت لایحه‌ای برای ادغام وزارت رفاه در وزارت بهداشت ارایه دهد نه این‌كه وزیر معرفی كند، هیچ‌كدام از نمایندگان با شخص آقای محصولی یا هر كس دیگری مشكل شخصی ندارند.

عضو كمیسیون بهداشت و درمان در خاتمه تاكید كرد: انتظار ما این است كه هر چه سریع‌تر دولت برای ادغام وزارت رفاه در وزارت بهداشت لایحه‌ای به مجلس ارایه كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha