مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی‌آباد از اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم کوهشای احمدی جهت ویزیت و درمان رایگان بیماران خبر داد.

سلامت نیوز:مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی‌آباد از اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم کوهشای احمدی جهت ویزیت و درمان رایگان بیماران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمد سالاری اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و میلاد باسعادت حضرت علی(ع) دو تیم پزشکی جهت درمان رایگان به منطقه محروم کوهشای احمدی اعزام شدند.

وی به اعزام  این تیم پزشکی جهت درمان رایگان بیماران در منطقه احمدی اشاره و گفت: امروز تیم پزشکی متشکل از؛ 4 نفر پزشک عمومی، یک نفر دارودار، کارشناس بهداشت خانواده و روانپزشک، خدمات درمانی رایگان به بیماران ارائه کردند که رضایت عمومی را در پی داشته است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی‌آباد با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 نفر درمان رایگان شدند افزود: چکاب، خدمات و مراقبت‌های بهداشتی از دیگر خدمات این پزشکان بوده و در این راستا 30 قلم دارو به ارزش 3 میلیون ریال هزینه شده است.

منطقه کوهشا احمدی در نواحی شمالی استان هرمزگان و از توابع شهرستان حاجی‌آباد است که محرومیت شدید در این منطقه در حوزه بهداشتی و درمانی وجود دارد که لازم است رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان تمهیدی را برای رفع این معضل بیاندیشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha