گشت مشترك تعزیرات حكومتی استان تهران یك واحد تولیدی شیرینی را كه از كاكائوی كپك زده، كره تاریخ مصرف گذشته، ژله غیرقابل مصرف و انواع پودر شیرینی فاسد برای تولید انواع شیرینی و كیك استفاده می‌كرد، تعزیر كرد.

استفاده از کاکائوهای کپک زده برای تولید شیرینی و کیک

سلامت نیوز:گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران یک واحد تولیدی شیرینی را که از کاکائوی کپک زده، کره تاریخ مصرف گذشته، ژله غیرقابل مصرف و انواع پودر شیرینی فاسد برای تولید انواع شیرینی و کیک استفاده می‌کرد، تعزیر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر مقررات بهداشتی، یک واحد تولید شیرینی را به همراه کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار دادند.

مأموران گشت تعزیرات در بازرسی‌های خود مقادیر زیادی انواع پودر شیرینی خشک و فاسد، ژله‌های غیرقابل مصرف، کاکائو‌های کپک زده و نیز مقادیری کره تاریخ مصرف گذشته و فاسد را که برای تولید انواع شیرینی و کیک استفاده می‌شد، کشف و معدوم کردند.

بر اساس این گزارش، رئیس شعبه 36 بدوی تعزیرات حکومتی استان تهران که ریاست گشت مشترک را بر عهده داشت، میزان شیرینی‌های خشک و فاسد را که به پودر تبدیل شده بود، حدود 10 کیسه و انواع ژله‌های کپک زده و تاریخ گذشته را حدود 15 سطل اعلام و اظهار کرد: پرونده این واحد صنفی متخلف، برای رسیدگی به تعزیرات تهران ارسال می‌شود تا در مورد تخلفات صورت گرفته تصمیم‌گیری شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha