رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد گفت: درمان رایگان بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشكی آلمانی از 26 اردیبهشت در این بیمارستان انجام می شود.

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد گفت: درمان رایگان بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشكی آلمانی از 26 اردیبهشت در این بیمارستان انجام می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سعید هاشم زاده افزود: این كار به دستور تولیت آستان قدس رضوی و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به محرومین و مستضعفان انجام می شود.
وی اظهار كرد: فعالیت این تیم پزشكی ایرانی - آلمانی در حاشیه كنگره بین المللی سرطان كه از 29 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در بیمارستان رضوی مشهد برگزار می شود، صورت می گیرد.


وی گفت: این گروه پزشكی كه تعدادی از اعضای آن از پزشكان بیمارستان رضوی هستند، از 26 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه امسال در این بیمارستان مستقر می شوند و پذیرای بیماران صعب العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهند بود.


رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی افزود: بیمارانی كه توسط این تیم پذیرش و به صورت رایگان درمان می شوند متشكل از مددجویان كمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و افرادی هستند كه پزشكان معالج نداشتن تمكن مالی آنان را تایید كرده باشند.
وی اظهار كرد: پزشكان آلمانی این گروه پزشكی مدت محدودی در بیمارستان رضوی مستقر هستند اما پزشكان ایرانی این تیم جزو كاركنان بیمارستان بوده و به خدمات رسانی در این حوزه ادامه خواهند داد.


وی گفت: به رغم اطلاع رسانی در باره زمان استقرار این تیم و پذیرش بیماران، تاكنون افراد بسیاری از طریق تماس تلفنی و یا حضور در این مركز خواستار دریافت خدمات درمانی شده اند.


هاشم زاده با بیان اینكه درمان رایگان بیماران بی بضاعت در بیمارستان رضوی مشهد استمرار می یابد، افزود: براساس دستور رهبر معظم انقلاب و تاكید تولیت آستان قدس رضوی، درمان رایگان افراد بی بضاعت جزو برنامه های راهبردی این مركز درمانی است.


وی اظهار كرد: مدیریت بیمارستان رضوی با برنامه ریزی جامع در این زمینه از دستورالعمل های معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات درمانی به افراد بی بضاعت پیروی می كند.


معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به دستور تولیت جدید آستان قدس رضوی و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در این مجموعه ایجاد شده است.
بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد متعلق به آستان قدس رضوی نیز در سال 1384 در زمینی به وسعت 39 هكتار در پنج طبقه راه اندازی شده است.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    یعنی همه این حرفهادروغ بود ؟؟؟؟؟