یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1848

با آغاز سفرهای نوروزی، رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهنمایی و رانندگی از کشته شدن 20 نفر در حوادث جاده‌‏ای در 2 روز گذشته به علت عدم رعایت توصیه ایمنی خبر می دهد.

با آغاز سفرهای نوروز؛ دو روز، 20 كشته

به گزارش سلامت نیوزسرهنگ "محمد خارق"، در گفتگو با ایلنا، افزود: در محور هراز از ساعت 8 صبح روز 24 اسفند تا 7 صبح روز چهارم فروردین، تردد كلیه وسایل نقلیه سنگین به استثنای كامیون‌‏های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی ممنوع است.
رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهنمایی ورانندگی، افزود: تردد كامیون و تریلر از ساعت 8 صبح روز 28 اسفند تا ساعت 24 روز یكم فروردین ماه و از ساعت 8 صبح تا 24 روز شنبه 4 فروردین در محور فیروز كوه ممنوع خواهد بود.
خارق خاطرنشان كرد: در محور قزوین - رشت و ساوه - همدان از ساعت 8 صبح روزدوشنبه 28 اسفند ماه تا ساعت 24 روز 4 فروردین ماه، تردد كلیه وسایل سنگین ممنوع است.
رییس مركز فرماندهی وكنترل ترافیك پلیس راهنمایی و رانندگی، با اشاره به كشته شدن 20 نفر در حوادث جاده‌‏ای در 2 روز گذشته، افزود: متاسفانه با وجود توصیه‌‏های ایمنی و اقدامات صورت گرفته در جاده‌‏ها، در محورهای ارتباطی استان‌‏های خراسان جنوبی، قزوین و فارس، بی احتیاطی تعدادی راننده منجر به بروز تصادف شده و خانواده‌‏های خود را به كام مرگ بردند.
وی خاطرنشان كرد: "مهمترین علت وقوع این تصادفات، خستگی، خواب آلودگی، نداشتن احساس مسوولیت اجتماعی ازطرف رانندگان و رعایت نكردن سرعت مطمئنه بوده است ".
خارق یاد آورشد: حدود 12 تصادف، منجر به كشته شدن این 20 نفر شده است و به همین دلیل به رانندگان توصیه می‌‏شود كه به هیچ وجه در تاریكی شب و شرایط نامساعد جوی رانندگی نكنند.
وی در پایان، با تاكید بر اینكه رانندگان قبل از سفر با تلفن 88255555 تماس گرفته و از وضعیت راهها مطلع شوند، افزود: در حال حاضر ترافیك در كلیه محورهای ارتباطی كشور سنگین اما روان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha