دهمین کنگره بین المللی میکروبیولوژی بالینی ایران و نخستین گردهمایی علمی کشوری با محوریت مقاومت های میکروبی و تجویز منطقی آنتی بیوتیک در تاریخ 6 تا 8 مهر ماه سال جاری در شهر زیبای سنندج برگزار می شود.

کنگره بین المللی میکروبیولوژی بالینی در سنندج برگزار میشود

سلامت نیوز:دهمین کنگره بین المللی میکروبیولوژی بالینی  ایران و نخستین گردهمایی علمی کشوری با محوریت مقاومت های میکروبی و تجویز منطقی آنتی بیوتیک در تاریخ 6 تا 8 مهر ماه سال جاری در شهر زیبای سنندج برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز ،شکیب الحق ، کارشناس ارشد میکروبیولوژی پزشکی و مسئول دبیرخانه علمی کنگره میکروبیولوژی بالینی سنندج با اعلام این خبر افزود: دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتخار دارد با همکاری مرکز تحقیقات میکروب شناسی بالینی استاد البرزی شیراز، مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه شهید بهشتی تهران و سایر دانشگاه های علوم پزشکی همکار با توجه به اهمیت برنامه حراست از آنتی بیوتیک ها در جهان و شناخت راهکارهای مقابله با مقاومت میکروبی در ایران و جهان  اقدام به برگزاری این کنگره سه روزه می نماید. دعوت از اساتید برجسته داخلی و خارجی در حوزه میکروبیولوژی بالینی، بررسی آخرین یافته ها در ارتباط با مقاومت های میکروبی در بیماریهای عفونی و چالش های جدید جهانی پیرامون بیماری های نوپدید و بازپدید نظیر ابولا و زیکا از ویژگی های این کنگره بین المللی است.

الحق در ادامه افزود : علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت http://muk.ac.ir/Muk/10th_ICCM نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات مرتبط با حوزه های مختلف میکروبیولوژی بالینی اقدام نمایند . آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره 15 مرداد 1395 خواهد بود و مقالات برگزیده در مجله ISI به صورت Full Text به چاپ خواهد رسید. حضور اساتید بزرگوار و پژوهشگران و دانشجویان گرامی مایه افتخار و سرافرازی برگزارکنندگان کنگره خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha