نماینده مردم زاهدان در مجلس بر ضرورت ورود شورای عالی بیمه برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید و تصریح کرد: اگر قانون مذکور در هیات دولت تصویب شود، می توان امید به تزریق اعتبار داشت.

پیگیری ویژه تعرفه های خدمات پرستاری در مجلس دهم

سلامت نیوز: نماینده مردم زاهدان در مجلس بر ضرورت ورود شورای عالی بیمه برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تاکید و تصریح کرد: اگر قانون مذکور در هیات دولت تصویب شود، می توان امید به تزریق اعتبار داشت.

به گزارش سلامت نیوز، حسینعلی شهریاری در گفت وگو با خانه ملت، درباره اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر ناتوانی این وزارتخانه در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: این قانون 9 سال است که تصویب شده اما به دلیل عدم تزریق اعتبار به وزارت بهداشت اجرایی نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید در شورای عالی بیمه قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تصویب شده تا در نهایت در هیات دولت نیز مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در صورتی که قانون مذکور در هیات دولت تصویب شود، می توان امید به تزریق اعتبار داشت؛ موضوعی که متاسفانه در این 9 سال عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه عدم اجرای این قانون موجب نارضایتی پرستاران شده است، افزود: پرستاران بارها نسبت به این تبعیض ها ناراضی بوده اند و عنوان می کنند که در طرح تحول سلامت حقوق آنها تضییع شده درحالی که وزارت بهداشت اعتباری برای اجرای این قانون ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما بارها این موضوع را درمجلس نهم پیگیری کردیم اما بی نتیجه بوده است چراکه وزارت بهداشت اعتباری برای اجرای آن ندارد اما بدون شک در مجلس دهم قصد داریم تا به صورت ویژه این موضوع را پیگیری کرده تا قانون مذکور بعد از 9 سال اجرایی شود.

پیش از این وزیر بهداشت از عدم اختصاص اعتبار برای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری انتقاد کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha