جنون عامل جنایت خانوادگی شهرک غرب که پدر،مادر و خواهرش را به علت مخالفت با رفتن به خواستگاری به قتل رسانده بود،تائید شد.

سلامت نیوز: جنون عامل جنایت خانوادگی شهرک غرب که پدر،مادر و خواهرش را به علت مخالفت با رفتن به خواستگاری به قتل رسانده بود،تائید شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، رسیدگی به این پرونده روز 21 مرداد سال گذشته ماموران پلیس در تماس اهالی ساختمانی در شهرک غرب در جریان  وقوع جنایت هولناکی در ساختمان چهار طبقه خیابان بهار شهرک غرب قرار گرفتند.  با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد پسر 35 ساله پدر، مادر و خواهرش را با چاقو مجروح کرده که پدر 66 ساله خانواده در دم جانش را از دست داده و مادر 59 ساله و خواهر 33 ساله‌اش به بیمارستان منتقل شدند و ماموران پسر جنایتکار را در محل قتل دستگیر کردند.

دقایقی از بررسی صحنه جرم نگذشته بود که مسئولان بیمارستان اعلام کردند دختر این خانواده به نام مریم نیز بر اثر شدت جراحت جانش را از دست داده است. ساعتی بعد نیز مادر خانواده در بیمارستان جان سپرد.

با دستور انتقال جسد پدر خانواده به پزشکی قانونی، یکی از اهالی ساختمان در تحقیقات به بازپرس ویژه قتل گفت: پسر خانواده دچار بیماری روحی بود و به همین دلیل سرکار نمی‌رفت و همیشه در خانه بود و با خانواده‌اش درگیری داشت. امروز نیز حدود ساعت 19 صدای درگیری آمد، اما فکر کردیم مثل همیشه زود تمام می‌شود، اما مادر خانواده درخواست کمک می‌کرد. وقتی به طبقه چهارم آمدیم با بدن نیمه جان مادر در راه پله و جسد غرق خون پدر خانواده در ورودی ساختمان روبه‌رو شدیم و موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.

با انتقال پسر جوان به دادسرای امور جنایی او در بازجویی ها به بازپرس پرونده گفت:چند سال بود عاشق یک دختر شده بودم، اما خانواده‌ام به خواستگاری نمی‌رفتند. بعد هم برادرم جانش را در یک نزاع از دست داد و به بهانه عزادار بودن هیچ‌کس به خواستگاری نرفت. روز حادثه باز حرف خواستگاری شد که پدرم گفت آن دختر را به من نمی‌دهند. من هم عصبانی شدم و با چاقوی بزرگ آشپزخانه ضربه‌ای به تلویزیون زدم. پدرم گفت حامد دیوانه شده، زنگ بزنید بیایند او را ببرند امین‌آباد. من دیگر کنترلی روی رفتارم نداشتم و با چاقو ابتدا ضربه‌ای به پدرم زدم. او و خواهرم قصد فرار داشتند که آنها را نزدیک در ورودی زدم و بعد مادرم را در راه پله‌ها مجروح کردم. بعد از آن نمی‌دانستم چکار کنم. به اتاقم رفتم و ماموران آمده و مرا دستگیر کردند.

با اظهارات عامل جنایت خانوادگی، او با دستور سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی برای انجام معاینات پزشکی به پزشکی قانونی معرفی شد.

با گذشت 10 ماه از وقوع جنایت هولناک،کمیسیون روانپزشکی پزشکی قانونی جنون متهم در حین ارتکاب سه فقره قتل را تایید کرد و پرونده منجر به صدور قرار موقوفی تعقیب شد. متهم نیز به علت داشتن حالت خطرناک در بیمارستان روانی تحت نظر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha