پیکر منوچهر شجاعیان که چهارم تیرماه در درگیری با شکارچیان غیر مجاز مجروح و روز بعد به علت شدت جراحات به شهادت رسید، صبح امروز در نورآباد ممسنی تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

عکس/تشییع محیط‌بان پارک ملی بمو با حضور ابتکار

سلامت نیوز:پیکر منوچهر شجاعیان که چهارم تیرماه در درگیری با شکارچیان غیر مجاز مجروح و روز بعد به علت شدت جراحات به شهادت رسید، صبح امروز در نورآباد ممسنی تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

 

محیط بان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما، پیکر مرحوم منوچهر شجاعیان با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران، استاندار فارس، محیط بانان و سایر مسئولان استان صبح امروز در نورآباد ممسنی تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

 

 

منوچهر شجاعیان، محیط‌بان منطقه حفاظت شده پارک ملی بموی شیراز که چهارم تیرماه از قفسه سینه و گلو مورد اصابت گلوله شکارچیان غیر مجاز قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بامداد شنبه پنجم تیرماه به علت شدت جراحات درگذشت.

معصومه ابتکار با بیان اینکه برای حمایت بیشتر از محیط بانان لایحه‌ای به مجلس ارسال شده است، گفت: به‌روز کردن تجهیزات محیط بانان نیز در دستور کار قرار گرفته است .

 

وی تعهد از محیط بانان قبل از شروع به کار، برای استفاده از اسلحه و مسئولیت تیراندازی با آن را تکذیب کرد.

حمزه ولوی مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: دو شکارچی متخلف به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر شده‌اند.

پارک ملی بمو از لحاظ شمار حیوانات و تنوع حیات‌وحش، بعد از پارک‌های ملی گلستان و ارومیه در رتبه سوم قرار دارد.

در پارک ملی بمو بیش از 220 گونه جانوری و گیاهی وجود دارد.


  


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha