یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 187085

یک فوق تخصص جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک گفت: چنانچه عمل جراحی زیبایی درست انتخاب شود اثرات مثبت روی روان افراد دارد.

بایدها و نبایدهای جراحی زیبایی بینی

سلامت نیوز:یک فوق تخصص جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک گفت: چنانچه عمل جراحی زیبایی درست انتخاب شود اثرات مثبت روی روان افراد دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر ابوالفضل عباس‌زاده ، اظهار کرد: تب عمل زیبایی بینی در جامعه داغ است.

وی با بیان اینکه در مواردی مشاهده می‌شود که فرد نیاز به عمل جراحی ندارد، اما اقدام به عمل جراحی زیبایی می‌کند، افزود: برخی از افراد به‌خاطر نداشتن اعتماد به نفس، خود زشت‌پنداری یا به‌دلیل مد و ژست اقدام به عمل زیبایی می‌کنند.

این فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک اظهار کرد: در برخی موارد بیماران نیاز دارند بینی خود را به‌خاطر قوز و افتادگی عمل کنند تا هارمونی لازم در چهره آنها برقرار و اعتماد به نفس پیدا کنند.

عباس‌زاده تصریح کرد: چنانچه عمل زیبایی درست انتخاب شود، اثرات مثبتی بر روی روان افراد می‌گذارد و باعث دردسر برای پزشکان و بیمار نمی‌شود.

این فوق تخصص جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک با انتقاد از اینکه متاسفانه برخی افراد از عمل زیبایی توقعات عجیب و غریب دارند، افزود: افرادی که مبادرت به عمل زیبایی می‌کنند باید انتظارات معقول داشته باشند.

وی گفت: چنانچه عمل جراحی روی پلک، کشیدن ابرو، تزریق چربی روی گونه و لب درست انجام شود، برای بیمارانی که نیاز دارند از لحاظ روحی و روانی اثر مثبت دارد و چنانچه افرادی از نتایج اعمال زیبایی راضی نباشند، باعث دردسر خواهد شد.

عباس‌زاده تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از افرادی که عمل زیبایی انجام می‌دهند انتظار دارند که عمل آنها دیده شود، در حالی‌که عمل بینی در راستای اصلاح نقص‌هاست و نباید همه بینی‌ها یک مدل باشند.

وی یادآور شد: بینی طبیعی زیباست نه اینکه طبق مد خاصی باشد و به شخصه اعمال جراحی(دماغ فانتزی) را انجام نمی‌دهم؛ چراکه معتقدم بینی خیلی کوتاه یا بینی که از پهنایش بیش از حد گرفته شود، مشکلات تنفسی را ایجاد می‌کند.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha