ا توجه به افزایش حجم سفرها در تعطیلات عید فطر، سازمان پزشكی قانونی كشور ضمن هشدار به هموطنان و ارائه آماری از تلفات حوادث رانندگی در ایام عید فطر سال 1394، از همه كسانی كه قصد سفر در تعطیلات پیشرو را دارند می خواهد با رعایت قوانین رانندگی و حركت با سرعت مطمئنه از بروز حوادث رانندگی جبران ناپذیر پیشگیری كرده و شیرینی این سفرها را به كام خود و خانواده‌اشان تلخ نكنند.

297 كشته در حوادث رانندگی عید فطر سال گذشته

سلامت نیوز: با توجه به افزایش حجم سفرها در تعطیلات عید فطر، سازمان پزشكی قانونی كشور ضمن هشدار به هموطنان و  ارائه آماری از تلفات حوادث رانندگی در ایام عید فطر سال 1394، از همه كسانی كه قصد سفر در تعطیلات پیشرو را دارند می خواهد با رعایت قوانین رانندگی و حركت با سرعت مطمئنه از بروز حوادث رانندگی جبران ناپذیر پیشگیری كرده و شیرینی این سفرها را به كام خود و خانواده‌اشان تلخ نكنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان پزشكی قانونی كشور، در ایام عید فطر سال گذشته (25 تا 29 تیر ماه 1394) 297 نفر از هموطنان جان خود را در حوادث رانندگی از دست دادند كه از این تعداد 216 نفر مرد و 81 نفر زن بودند.

بر اساس این گزارش در عید فطر سال گذشته استان‌های فارس با 34، خراسان رضوی با 25، مازندران با 21 و تهران با 20 كشته بیشترین آمار تلفات حواث رانندگی را داشته اند.

همچنین بر اساس آمارهای موجود در حوادث رانندگی  این مدت 203 نفر در محورهای برون شهری، 64 نفر در مسیرهای دورن شهری، 29 نفر در جاده های روستایی و یك نفر نیز در مسیرهای نامعلوم جان خود از دست داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha