عضو کمیته علمی هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی عنوان کرد: امروزه بیمارستان‌ها مرکز آموزش، پژوهش و ارائه خدمات هستند به همین دلیل نمی‌توان به روش سنتی آن را مدیریت کرد و مدیران باید به صورت مداوم علم خود را به روز کنند.

بیمارستان‌ها را نمی‌توان به روش سنتی مدیریت کرد

سلامت نیوز:عضو کمیته علمی هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی عنوان کرد: امروزه بیمارستان‌ها مرکز آموزش، پژوهش و ارائه خدمات هستند به همین دلیل نمی‌توان به روش سنتی آن را مدیریت کرد و مدیران باید به صورت مداوم علم خود را به روز کنند.

به گزارش  سلامت نیوز، دکتر حمید رواقی در آستانه هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی، اظهار کرد: مدیریت بیمارستان از پیچیده‌ترین بحث‌های مدیریتی است، بنابراین برای اداره بیمارستان‌ها نیازمند مدیران آموزش دیده هستیم تا بتوانند علاوه بر نظم بیمارستان خدمات مطابق علم روز دنیا را ارائه دهند که این همایش نقش بسزایی در ارتقای دانش مدیران بیمارستانی در کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: در این همایش باید مدیریت منابع انسانی، بحران و اورژانس، مالی و افزایش کیفیت خدمات به مدیران بیمارستان‌ها آموزش داده شود و مدیران و روش‌های موفق مدیریتی را به آنها معرفی کرد.

عضو کمیته علمی هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی در ادامه تصریح کرد: مدیریت تسهیلات و منابع از مواردی است که باید به مدیران بیمارستان‌ها آموزش داد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: با توجه به تغییرات جمعیتی و افزایش انتظارات مردم، مدیران بیمارستان‌ها باید تلاش کنند با نوآوری، روش‌های نوین مدیریتی را به کار گیرند تا بتوان رضایتمندی مردم در حوزه سلامت ارتقا دهند.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha