نخستین همایش ملی محیط زیست با رویکرد مدیریت یکپارچه HSE با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در روزهای 27 و 28 تیرماه برگزار می گردد.

سلامت نیوز:نخستین همایش ملی محیط زیست با رویکرد مدیریت یکپارچه HSE با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در روزهای 27 و 28 تیرماه برگزار می گردد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)،امین افتخار با اعلام این خبر گفت: این همایش با اخذ مجوز رسمی از مرکز آموزشی مدیریت دولتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در محل سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.


مدیرروابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران و رئیس کمیته اطلاع رسانی این همایش با اشاره به اهمیت نقش HSE در حوزه محیط زیست بیان داشت: از جمله محورهای اصلی این همایش نقش HSE در حفظ محیط زیست و در اقتصاد مقاومتی می باشد.


وی از بررسی و بیان چالش های اجرایی و نظام یکپارچه و فراگیر HSE و همینطور نقش آن در صنایع کشور به عنوان محور های دیگر این همایش یاد کرد و گفت: بررسی تهدیدات آفندی در حوزه های زیست محیطی و بررسی ارزیابی های زیست محیطی در حوزه های مختلف از دیگر محورهای این همایش می باشد.


مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در مقالات وارد شده به این همایش توجه خاصی به محورهای همایش گردیده است، افزود: در آیین اختتامیه این همایش مقالات برتر و راه یافته به بخش پایانی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha