شنیده ها حاكی ست كه یكی از مدیران محیط زیست در دولت نهم و دهم ( آقای ر . الف) كه ظاهرا از بستگان اسفندیار رحیم مشایی است با لابی گسترده در آستانه انتصاب در جایگاه یكی از معاونان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری كشور است.

لابی دلواپسان برای انتصاب یکی از بستگان رحیم مشائی در سازمان جنگلها

سلامت نیوز-الهه موسوی:شنیده ها حاكی ست كه یكی از مدیران محیط زیست در دولت نهم و دهم ( آقای ر . الف) كه ظاهرا از بستگان اسفندیار رحیم مشایی است با لابی گسترده در آستانه انتصاب در جایگاه یكی از معاونان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری كشور  است.

به گزارش سلامت نیوز این مدیر دولت سابق كه در زمان مدیریتش، كارنامه مثبت و موفقی نداشته با نقاب موافقت از "طرح تنفس جنگل" توجه برخی از همسویان دولت را به خود جلب كرده و آرای آنها را به دست آورده است.

این در حالی ست كه آقای الف طی جند سال اخیر و در دولت یازدهم، در مصاحبه های متعددی كه با رسانه های دلواپس داشته، به شدت به دولت روحانی تاخته و اتهامات متعددی به او روا داشته است.

از سوی دیگر حمایت بی حساب و بدون برنامه اقای الف از "طرح تنفس جنگل" می تواند در صورت تصویب این طرح، موج بحران ها و در نتیجه نارضایتی را علیه دولت روحانی دامن بزند.

به هر روی به نظر می رسد دست های بنهان هنوز آنقدر قدرت دارند كه مدیران ورشكسته و ناموفق دولت بیشین را بر صندلی مدیریت دولت تدبیر وامید بنشانند و آب هم از آب تكان نخورد.

اما وضعیت جنگل های شمال ایران به قدری بحرانی ست كه مسوولان را ملزم به دقت در انتخاب مدیران شایسته و مستقل و توانا و نیز با تجربه در حوزه خود كند. كاهش ٥٠ درصدی سطح و عمق جنگل های ایران كه چندی بیش از سوی فائو اعلام شد و از سوی بزرگان دانش جنگل از جمله بروفسور علی یخكشی مورد تایید قرار كرفت واقعیتی انكار نابذیر است و با تكذیب این یا آن سازمان تغییر نمی كند و بهبود نمیابد.

 بر همین اساس متولی جنگل و معاون جنگل سازمان متولی باید با توجه به سوابق موفق مدیریتی و نیز همسو با نكرش ها و خط مشی و سیاست های دولت روحانی انتخاب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha