اعتراض مردم به تناقض گویی مسئولین درباره آلودگی آب شرب یک روستا

سلامت نیوز:جمعی از اهالی روستایی در منطقه طبس با ارسال یادداشتی به سلامت نیوز در خصوص آلودگی آبهای شرب مصرفی مردمشان خواستار روشن کردن افکار عمومی و توضیحات روشن مسئولین منطقه شدند.

به گزارش سلامت نیوز در این نامه که با بخشی از بیانات مقام معظم رهبری شروع شده آمده است :

روستا پشتوانه تولید، حیات غذا و موجودیت کشور است و در برابر این حقیقت باید به این سوال جدی پاسخ داد که بر اساس چه استدلالی زندگی در روستا نباید به روانی و خوشی شهر از جهت برخورداری از امکاناتی مانند مدرسه، ارتباطات، آب، راه و آسایش زندگی باشد و چرا شهر ما به دلیل بزرگتر بودن، مصرفی بودن و نبودن باید در برخورداری از زندگی راحت‌‌تر، جلوتر از روستا باشد. ((مقام معظم رهبری))

سلام علیکم:
احتراما معروض می‌دارد پس از مصاحبه جناب آقای شجاعی، مدیر امور آب و فضلاب  روستایی شهرستان طبس با سایت خبری گلشن طبس (کدخبر:22217)
که از معتبرترین سایت‌های خبری سطح شهرستان می‌باشد، ایشان اذعان داشتند که برخی از روستا‌های منطقه دارای آب نیترات‌دار هستند و دیگر برای شرب مطلوب نیستند. پس از پیگیری از مرکز بهداشت و بررسی موضوع  ازطریق مسئولان ذیربط شدیم.

پس از انتشار نامه در سایت خبری خاورستان، جناب آقای مهندس بسکابادی در مصاحبه با سایت مذکور اعلام کردند که آب طبس نیترات ندارد و بازهم اگر مردم تصور می‌کنند که آب روستایشان نیترات ندارد اسم روستا را اعلام کنند به دنبال آن نیز مدیر امور آب و فاضلاب روستایی طبس در اقدامی عجیب مصاحبه  خبری خود را کلا تکذیب کرد در حالی که سایت گلشن طبس  نیز به صحت مصاحبه انجام شده اذعان دارد به دنبال مشاهده این نحو پاسخ گویی مسولان  شرکت آب و فاضلاب روستایی نه تنها نگرانی اینجانبان از آلودگی آب به نیترات رفع نشد که بیشتر هم شد با توجه به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیدگی به مناطق محروم نماد عدالت اجتماعی است و پای بند به اصول انقلاب بدون مجاهدت در راه کمک به محرومان و روستاییان سخنی بی معنا و ادعایی پوچ است از پایگاه اطلاع رسانی سلامت نیوز عاجزانه خواهشمندیم تا موضوع را از طریق جناب آقای مهندس جانباز مدیر محترم عامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سایر مراجع ذیصلاح پیگیری نماببد و در صورت امکان مراتب را به اطلاع عموم برسانید.

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی در این خصوص بی نهایت سپاس گزاریم.

سلامت نیوز آمادگی دارد نظرات کارشناسی مسئولین را در این خصوص که منجر به نگرانی عده ای از مردم ان روستا شده برای تویر افکار عمومی منتشر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha