سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، نارضایتی مردم فارس از طرح پزشک خانواده را مشهود دانست و گفت: متاسفانه گزارش هایی که از سوی مسئولان ذی ربط در استان در خصوص این طرح به مرکز ارائه می شود غلط است.

مسئولان فارس درخصوص پزشک خانواده گزارش های غلط ارائه می دهند

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، نارضایتی مردم فارس از طرح پزشک خانواده را مشهود دانست و گفت: متاسفانه گزارش هایی که از سوی مسئولان ذی ربط در استان در خصوص این طرح به مرکز ارائه می شود غلط است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از صبح شیراز ، پارسایی افزود: ما از وزیر بهداشت نیز خواستیم که خودشان در این خصوص تحقیق کنند و تیمی را از تهران برای بررسی میزان رضایت مردم از این طرح اعزام کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه امروز کسانی که در گذشته اجازه دادند این طرح با مشکلات فراوان و بدون مطالعه در فارس به عنوان پایلوت انجام شود، همچنان بر کار خود و تداوم این طرح پافشاری می کنند.
او گفت: اگر بنا باشد این طرح با همین منوال پیش رود قطعا یک طرح شکست خورده است و نباید اجازه داد که به مردم فارس و شیراز بیش از این از ناحیه مشکلات این طرح خسارت وارد شود.


**برخی به جای عمل به وظایف خود، دیگران را به بی تقوایی متهم می کنند
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از بی تقوا خواندن منتقدان نسبت به عملکرد برخی مدیران گفت: آنجا که پای دفاع از منافع مردم در میان است، انتقاد کردن نه تنها بی تقوایی نیست بلکه عین دینداری است.
پارسایی افزود: کسی نمی تواند خود را ملاک و میزان سنجش تقوای دیگران بداند و تنها رضایتمندی مردم ملاک است.
وی ادامه داد: کسانی که نمی توانند پاسخگوی اقدامات خود باشند پشت دین پنهان می شوند که این کار آنها خود یک ظلم بزرگ به دین است.
او اظهار کرد: برخی افراد دچار توهم مدیریت شده اند و تصور می کنند که اگر آنها در آن جایگاه و مقام نباشند هیچ کاری پیش نخواهد رفت و تنها آنها هستند که از عهده آن کار بی می آیند.

چند روز پیش دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با تشکل های اصولگرای دانشگاه علیه منتقدان خود موضع تندی گرفته بود.

وی در پاسخ به سوالی که شما پشت پرده اینگونه انتقادات که نسبت به مدیریت دانشگاه وجود دارد را چه میبینید؟ آیا به نظر شما هدف این افراد ایجاد تشویش و التهاب دائمی در فضای دانشگاه نیست؟ اظهار داشت: بی تقوایی، اگر تقوا داشتند که هماهنگ میکردیم بیایند و سوالاتشان را بپرسند. ادعای من این است که پاسخگوی مشکلات ایجاد شده هستم. هیچ ادعایی هم نداریم که جزء معصومین هستیم و ممکن است اشتباه کنیم. اما اگر کسی قصدش اصلاح و خیر باشد ابتدا باید به خودم بگوید و سوالات را بگوید و جواب ها را بشنود. یا انجام میشود یا نه. اگر حرفش منطقی بود و من انجام ندادم؛ برود به یک مرجع بالاتر بگوید.

برخی ها قصد اصلاح ندارند و با این شیوه ها یا رای جمع میکنند یا هویت پیدا میکنند یا... و همین افرادی که میبینید شاید توان اداره یک قسمت کوچکی از یک دانشگاه را هم نداشته باشند و فکر نکنند اگر این مدیریت کنونی را تضعیف کنند دور به دست کسانی میرسد که حتی توان اداره یک قسمت کوچکی را هم ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد : من بحمدلله گوشم بدهکار این حرف ها نیست. حتی شبکه های اجتماعی را هم کنار گذاشته ام. زیرا توجه به این حرف ها جز بر هم ریختن اعصاب و کاهش انگیزه هیچ چیزی ندارد. که اگر اینگونه شود اتفاقا آن ها را به هدفشان میرسانیم و این روش یک توطئه است علیه کشور ما.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha