دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

ماجرا از یک ایمیل دریافتی شروع شد؛ یکی از شرکت‌های خصوصی برای حضور در مراسم اهدای تندیس نام‌ونشان ماندگار دعوت شده بود تا جایزه بگیرد. برای دریافت جایزه و میهمانانی هم که می‌توانست با خودش ببرد، با توجه به خدمات ارائه‌شده، مبالغ از دو ‌میلیون تا هفت‌میلیون متغیر بود.

شما به مراسم تندیس‌فروشی دعوتید

سلامت نیوز ماجرا از یک ایمیل دریافتی شروع شد؛ یکی از شرکت‌های خصوصی برای حضور در مراسم اهدای تندیس نام‌ونشان ماندگار دعوت شده بود تا جایزه بگیرد. برای دریافت جایزه و میهمانانی هم که می‌توانست با خودش ببرد، با توجه به خدمات ارائه‌شده، مبالغ از دو ‌میلیون تا هفت‌میلیون متغیر بود.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق درواقع سازوکار این بود: در صورتی که پول بدهید، شما را به‌عنوان یک برند معتبر به مردم معرفی می‌کنیم و تندیس نام‌ونشان ماندگار را هم دریافت می‌کنید؛ فارغ از کیفیت یا نوع فعالیت شرکت یا مؤسسه‌ای که دارید و خدمات یا کالایی که تولید می‌کنید.


سطوح شرکت در مراسم هم به سیلور (نقره‌ای)، گلد (طلایی)، پلاتینیوم و الماس تقسیم می‌شد. الماس گران‌ترین بسته ارائه‌شده از سوی شرکت برگزار‌کننده این مراسم است.

یعنی اگر شما مبلغ هفت ‌میلیون و٢٠٠‌هزار تومان پرداخت کنید، صاحب بسته (پکیج) الماس می‌شوید و ١٨ خدمت شامل حالتان می‌شود؛ خدماتی چون: دریافت تندیس نخل طلای نام‌ونشان ماندگار به رسم یادبود، چاپ لوگو در تمامی کارت‌های دعوت، انجام مصاحبه اختصاصی با خبرنگاران، چاپ آلبوم اختصاصی (شکار لحظه‌ها)، چاپ نام شما به‌عنوان برند منتخب در شش روزنامه اقتصادی کشور، چاپ اختصاصی یکصد جلد کتاب با امکان تبلیغات در پشت و روی جلد و... .
در کارت دعوتی که برای «شرق» ارسال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha