شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 191037

یک قدم زودتر اقدام کنیم

سلامت نیوز: کمپین های پیشگیری از سرطان پستان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در سال 1395 آغاز شد. این اقدام در راستای فعالیت‌های موسسه در جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی شهروندان و برای سومین سال اجرا از ۲2 مرداد با حضور و مشارکت داوطلبان موسسه و شهروندان آغاز شد و تا اسفند ۱۳۹۵ با موضوع سرطان های دیگر نیز ادامه خواهد یافت.
   
به گزارش سلام نیوز مراجعه دیر هنگام بیماران مبتلا، به پزشک علاوه بر طولانی شدن دوره درمان و تحمیل شرایط دشوار مالی ناشی از هزینه‌های دارویی و درمان به خانواده، موجب ایجاد عوارض جسمی ناشی از معالجات در بیمار و در پی آن موجب ناتوانی طولانی مدت در انجام امور روزمره و ضعف در برقراری ارتباط با جامعه خواهد شد و بازگشت بیمار به شرایط معمولی زندگی چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی به سادگی میسر نخواهد بود؛ از همین رو در این برنامه گروه داوطلبان موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در دو گروه اطلاع‌رسانی و پزشکان با مردم به گفتگو پرداختند و اطلاعات تخصصی را در زمینه پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان پستان و فعالیت‌های موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در اختیار مراجعین  قرار دادند.
در کنار این اطلاع‌رسانی و یادآوری اهمیت غربالگری، بانوان علاقه‌مند برای حضور در جلسات خودآزمایی سرطان پستان اقدام به ثبت‌نام و اعلام آمادگی در این زمینه کردند.
فعالیت عمومی و تشویق به مشارکت بانوان در قالب کمپین پیشگیری از سرطان پستان تا آذرماه و در قالب دو برنامه دیگر تعریف شده است.
علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به صفحه اینستاگرام، وب سایت و یا اپلیکیشن اختصاصی "موسسه خیریه بهنام دهش‌پور" مراجعه کنند و یا با شماره 22208797-021 داخلی 146 تماس بگیرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha