رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در شرایط کنونی بیمه‌ها نزدیک به 50 میلیارد تومان به بیمارستان‌های تحت پوشش و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران بدهکار هستند.

محمدباقر لاریجانی در آیین گشایش بخش‌های فیزیوتراپی و CCU بیمارستان ضیاییان تهران، افزود: این بدهکاری سنگین بیمه‌ها به بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران ،ما را در ارایه خدمات مطلوب درمانی به بیماران به ویژه در مناطق محروم پایتخت با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.
وی با اشاره به این که بیمارستان ضیاییان یکی از شلوغ‌ترین و از لحاظ جمعیتی متراکم‌ترین مرکز درمانی در منطقه 17 تهران است، افزود: این بیمارستان در حال حاضر به علت بدهی بیمه‌ها به این بیمارستان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و خدمات درمانی را در شرایط دشواری به مراجعه کنندگان ارایه می‌دهد.
وی افزود: هیچ یک از بیمارستان‌های دولتی در سطح تهران از لحاظ تعداد، پوشش و بستری بیمار کاهش نیافته و این در حالی است که تمامی بخش‌های درمانی خصوصی در سطح پایتخت در زمینه پذیرش بیمار سقوط کرده‌اند.
وی گفت: بیمارستان ضیاییان با مساعدت‌های خیرینی که حاضر نشده‌اند بخش‌هایی از بیمارستان به نام آنها نامگذاری شود سرپا مانده است اما برای بقا نیازمند کمک‌های مالی بسیاری است.
در پایان این مراسم ، محمدباقر لاریجانی به همراه جمعی از اعضای هیات رییسه بیمارستان ضیاییان از بخش جراحی، ‌قلب، اطفال و نوزدان و جراحی زنان این بیمارستان بازدید کردند.
همچنین لوح‌های یادبودی به جمعی از کادر درمانی این بیمارستان که به تازگی بازنشسته شده‌اند ،اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha