رییس دادگستری نیشابور درباره جزییات پرونده تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور گفت: بر اساس نظریه پزشكی قانونی تجاوز به این دختر هفت ساله تایید شده و علت فوت نیز خفگی بر اثر فشردن گلو اعلام شده است.

رسیدگی به پرونده تجاوز و قتل دختربچه نیشابوری

سلامت نیوز: رییس دادگستری نیشابور درباره جزییات پرونده تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور گفت: بر اساس نظریه پزشكی قانونی تجاوز به این دختر هفت ساله تایید شده و علت فوت نیز خفگی بر اثر فشردن گلو اعلام شده است.

قاضی رفسنجانی افزود: پرونده شامل دو قسمت است كه بخش مربوط به تجاوز در دادگاه كیفری یك به صورت خارج از نوبت در حال رسیدگی است. بخش مربوط به قتل نیز در دادسرا در شرف صدور كیفرخواست است كه در نهایت دو قسمت پرونده در دادگاه كیفری یك به صورت فوق‌العاده رسیدگی و رای صادر خواهد شد.

هفته گذشته خانواده‌ای در تماس با فوریت‌های پلیس ١١٠ از مفقود شدن دختر بچه ٧ ساله‌‌شان كه در خانه مادربزرگش خوابیده بود، خبر دادند. در كمتر از ٤٨ ساعت شوهر عمه این دختربچه به قتل اعتراف كرد.

قاضی رفسنجانی گفت: متهم با هویت «م. ن» متولد ٥٨ است و حدود ٤ سال است كه در نیشابور زندگی می‌كند. او همچنین در یك مركز تهیه غذا مشغول به كار بوده است. متهم ساعت ١٢ شب به منزل پدر همسر خود رفت و دختر بچه هفت ساله را در حالی كه در اتاق خواب بود سوار موتور كرد و به منزل خود كه همسر و فرزندان‌شان حضور نداشتند، برد.

او در منزل خود به این دختر تجاوز می‌كند و بعد او را خفه كرده و جنازه‌اش را داخل ملحفه پیچیده و به باغ پدر مقتول كه در جاده‌ صومه قرار داشته، منتقل می‌كند. قاتل جسد دختر بچه را داخل گودالی می‌اندازد و دیوارهای پیش ساخته داخل باغ را روی آن قرار داده و به خانه برمی‌گردد.

در نهایت متهم طاقت نمی‌آورد و این موضوع را با برادر خود مطرح می‌كند. برادر او نیز قضیه را به پدر مقتوله گفته و نیروی انتظامی پس از بررسی موضوع به دستگیری این فرد اقدام می‌كند و با اعترافات وی محل دفن جسد دختربچه كشف می‌شود.

منبع:میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha