در مراسم بزرگداشت روز جهانی غذا که با حضور جمعی از سفرا،روسا و چهره های فرهنگی هنری در تالار شمس برگزار شد از نوید رجایی پور مدیر عامل سلامت نیوز تقدیر بعمل آمد.

تقدیر از سلامت نیوز در مراسم بزرگداشت برنامه جهانی غذا

سلامت نیوز:در مراسم بزرگداشت روز جهانی غذا که با حضور جمعی از سفرا،روسا و چهره های فرهنگی هنری در تالار شمس برگزار شد از نوید رجایی پور مدیر عامل سلامت نیوز تقدیر بعمل آمد.
 
به گزارش سلامت نیوز در ابتدای این مراسم نگار گرامی نماینده برنامه جهانی غذا درایران گفت :« 29 سال تعهد به بهبود بخشیدن وضعیت گرسنگان در جهان، 29 سال تلاش و کوشش بی وقفه، 29 سال پر از اشک و لبخند، 29 سال ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ با افرادی که به واسطه حضور ما تغییر کوچکی در زندگی خود داشته اند و درنهایت 29 سال برای به صفر رساندن گرسنگی تلاش کردیم و این روز را جشن می گیرم و از همراهان صمیمی و قدیمی خود که در جمع ما نیز قرار دارند، قدر دانی می کنیم؛ ولی پیش از آن یک خبر بسیار مهم را به سمع شما می رسانیم!»

وی با بیان اینکه:« اکثر شما به این مسئله واقفید که صد در صد منابع مالی برنامه جهانی غذا از کمک های داوطلبانه تامین می شود. در جهان امروز که پر از بحران های پیاپی است، تامین منابع مالی یکی از بزرگترین چالش های ما به حساب می آید.» افزود :« بنابرین خرسندیم که اعلام کنیم دولت کره جنوبی سخاوتمندانه، میزان 4 میلیون دلار را به ایران اعطا کرده است. این مبلغ معادل بودجه یک سال ما برای تامین مواد غذایی مورد نیاز پناهندگان تحت پوشش ما است. مایلم از این فرصت استفاده کرده و مراتب قدردانی و سپاس ویژه خود را اعلام کنیم.»


وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک بتوان پایان گرسنگی را جشن گرفت.


در ادامه سفیر کره جنوبی در توضیح دلایل کمک مردم کشورش به برنامه جهانی غذا در ایران  خاطر نشان کرد:« روزی که با خانم گرامی جلسه ای داشتم در پشت میز ایشان پوستری را دیدم که روی آن عکس دختری بود و نوشته بود چطور می‌توانم به درس فکر کنم وقتی تمام فکرم پیش غذاست؟ این تصویر من را تحت تاثیر قرار داد.

سفیر کره جنوبی در ادامه ضمن تبریک 29 سال حضور برنامه جهانی غذا در ایران، تاکید کرد:« این مبلغ کمک ناچیزی است که کره جنوبی با هدف مبارزه با گرسنگی اهدا کرده است و افزود :«  معتقدم کمک مالی هیچ فردی را از سهیم شدن در رنجهای کودکان گرسنه معاف نمیکند. من هدف برنامه جهانی غذا برای مبارزه با گرسنگی را می‌ستایم و امیدوارم این کمک بلاعوض، نشانه همراهی ما با اهداف این برنامه باشد. »

او با بیان این که مردم کره به خوبی با گرسنگی آَشنا هستند، گفت: ما در کشور کره بر اهمیت گرسنگی و مبارزه با آن و تامین غذا به خوبی واقفیم، به عنوان مثال ما به جای استفاده از عبارت «صبح به خیر»، میگوییم: «آیا غذا خورده ای؟». بنابراین کره به درستی واقف است که گرسنگی تا چه حد دردناک است و چقدر مبارزه با آن اهمیت دارد. ما فکر میکنیم مبارزه با گرسنگی اگرچه دشوار، اما دست یافتنی است، بنابراین حمایتمان را از این پروژه ادامه خواهیم داد تا کلمه «گرسنگی» به تاریخ بپیوندد.

در این مراسم از رسانه هایی که در طی سال گذشته به اطلاع رسانی درباره برنامه جهانی پرداخته بودند تقدیر بعمل آمد در این راستا از مدیرعامل سلامت نیوز آقای نوید رجایی پور تقدیر شد.


در ادامه این برنامه کنسرت بانوان نایریکا به رهبری مینو رضایی برگزار شد که با استقبال زیاد حاضران مواجه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha