رئیس پژوهشگاه رویان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ مرکز تخصصی درمان ناباروری در کشور فعال است، گفت: هلال‌احمر و پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری اقدامات گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

فعالیت ۷۰ مرکز تخصصی درمان ناباروری در کشور

سلامت نیوز:رئیس پژوهشگاه رویان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ مرکز تخصصی درمان ناباروری در کشور فعال است، گفت: هلال‌احمر و پژوهشگاه رویان در زمینه درمان ناباروری اقدامات گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از فارس،حمید گورابی در حاشیه نخستین سمینار مشترک ایران و ایتالیا که در ارتباط با درمان پیشرفته ناباروری برگزار شد اظهار داشت: در دهه 60 هنگامی که زوج‌های جوان ایرانی برای داشتن فرزند به خارج از کشور می‌رفتند کمتر کسی گمان می‌‌کرد روزی کشور ما در زمینه درمان ناباروری خودکفا باشد و یا حتی بتواند پذیرای بیماران سایر کشورها شود.

وی با بیان اینکه امروزه بیش از 70 مرکز کوچک و بزرگ تخصصی درمان ناباروری در کشور فعال است، افزود: مسلما گسترشی اینچنین مدیون نگرش عدم انحصارگرایی مراکز پیشگام مانند یزد و رویان به لحاظ آموزش تجربیات خود به دیگران است.

رئیس پژوهشگاه رویان در ادامه گفت: مرکز درمان ناباروری رویش هلال که با همکاری هلال‌احمر ایران و پژوهشگاه رویان در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران بهره‌برداری شد دستاورد نگرش مشترک این دو مجموعه است.

وی اضافه کرد: هلال‌احمر ایران به لحاظ آرمان‌های سازمانی در خدمت‌رسانی سریع به بیماران و پژوهشگاه رویان از لحاظ گسترش خدمات درمان ناباروری و کوتاه کردن زمان انتظار بیماران برای فرزنددار شدن در جهت درمان ناباروری گام‌های موثری را برداشته‌اند و دغدغه بسیاری از زوجین را به دلیل ناباروری رفع کرده و با اقدامات علمی پیشرفته هیجان فرزنددار شدن را برای آنها به ارمغان آورده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha