معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان ضمن بازدید از شهرک صنعتی روی و سرب، نسبت به دپوی پسماندهای این شهرک که می‌توانند به کانون ریزگردهای شیمیایی تبدیل شود، هشدار داد.

هشدار ابتکار در مورد تشکیل گرد و غبار شیمیایی در زنجان

سلامت نیوز:  معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان ضمن بازدید از شهرک صنعتی روی و سرب، نسبت به دپوی پسماندهای این شهرک که می‌توانند به کانون ریزگردهای شیمیایی تبدیل شود، هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار با بیان اینکه مشکل اصلی شهرک صنعتی روی و سرب زنجان به مکان‌یابی غلط آن و نادیده گرفتن نظر سازمان حفاظت محیط زیست باز می‌گردد، دستور تهیه فوری برنامه مدیریت محیط زیستی شهرک را صادر و تاکید کرد که برای تغییر مکان این شهرک می‌بایست برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 
رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید ظرف چهار ماه برنامه خود را برای مدیریت پسماندهای خطرناک ارائه و برنامه جابجایی شهرک نیز تهیه و تا پنج سال آینده به طور کامل عملیاتی شود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست ، معاون رییس جمهور تاکید کرد که با هر گونه تعللی در این زمینه باید برخورد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha