سعید بکتاش با قابل پیش بینی خواندن افزایش مسافران نوروزی در روزهای اولیه نوروز ، از افزایش 17 درصدی مسافرتها تا روز گذشته به این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 17 درصدی مسافران اصفهان نسبت به سال گذشته

سعید بکتاش رئیس سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان در گفتگو با  مهر، افزایش مسافرت های نوروزی را قابل توجه دانست و گفت: کلیه هتل ها از 27 اسفند 85 رزرو شده بود و هماهنگی هایی با آموزش و پرورش، هلال احمر و... و کلیه نهادهایی که ظرفیت اقامتی داشتند انجام شد و خوشبختانه تا کنون بجز یک مورد شکایت شاهد شکایت دیگری نبوده ایم و تا این لحظه شرایط خوبی را در استان اصفهان داشته ایم.

وی پیش بینی کرد که اصفهان تا پایان ایام نوروز با رشد 30 تا 35 درصدی گردشگران در بازدید از اماکن تاریخی و سفر به اصفهان روبرو شود.

بکتاش ادامه داد: برای اولین بار تورهای داخل استان برنامه ریزی شده  است که مورد استقبال مسافرین قرار گرفته است. این امر توسط تشکها و نیروهای مردم نهاد درحال اجراست. محل ثبت نام این تورهای مسافرتی یک روزه در چهل ستون است.

سعید بکتاش با ابراز ارضایت از افزایش سفرهای برنامه ریزی شده در ایام نوروز، این مساله را نشانگر توجه خانواده ها به مقوله گردشگری و قرار دادن آن در سبد فرهنگی خانوار دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha