دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایران ایرانشهر با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایرانشهر با حضور وزیر بهداشت

سلامت نیوز:دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایران ایرانشهر با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در این باره گفت: با افتتاح دستگاه ماموگرافی در بیمارستان ایران ایرانشهر امکان غربالگری و تشخیص به موقع بیماری‌های پستان برای نخستین بار در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

وی بیان کرد: سالانه 10 هزار زایمان در حوزه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می‌شود که ساخت بیمارستان 500 تخت و خوابی یکی از ضرورت‌های این حوزه است که امیدواریم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این زمینه نیز مساعدت کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء این دانشکده به دانشگاه یکی از آرزوهای دیرین مردم این شهرستان بود که خوشبختانه با دستور دکتر قاضی‌زاده هاشمی این امر هم محقق شد.


دکتر هاشمی در سفر چهار روزه به سیستان و بلوچستان علاوه بر بازدید و افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی سه دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی استان قرار است اعمال جراحی چشم را در درمانگاه چشم پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور در قصرقند انجام دهد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha