دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

خواهر شوهر انتقامجو با دستکاری و انتشار عکس‌های عروس جوان در تلگرام و واتس‌آپ، او را تا یک قدمی توطئه مرگبار پیش برد.

انتقام شوم خواهرشوهر از عروس جوان

سلامت نیوز: خواهر شوهر انتقامجو با دستکاری و انتشار عکس‌های عروس جوان در تلگرام و واتس‌آپ، او را تا یک قدمی توطئه مرگبار پیش برد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام‌جم، هفته گذشته زن جوانی همراه پدر میانسالش با حضوردر پلیس فتای استان خراسان رضوی برای دستگیری مزاحم اینترنتی‌شان شکایت کردند.

دختر جوان به افسر تحقیق گفت: پنج سال پیش با مردی که مهندس بود، ازدواج کردم. حتی با تشویق‌های شوهرم درس خواندم و لیسانس گرفتم. شرایط زندگی مان خوب بود و هیچ مشکلی با هم نداشتیم. مدتی پیش شوهرم برای انجام ماموریت کاری به خارج از کشور رفت و در این مدت هرازگاهی خواهرش به ملاقاتم می‌آمد. در جریان این رفت و آمدها متوجه شدم او با افراد غریبه‌ای رفت و آمد دارد که شأن خانوادگی مان را زیر سوال می‌برد.

وی ادامه داد: با خواهر شوهرم حرف زدم و خواستم با آن افراد غریبه رفت و آمد نکند تا مشکلاتی برای خانواده مان پیش نیاید که او توجهی نکرد. وقتی شوهرم از سفر بازگشت، ماجرا را برایش تعریف کردم. او به جای این که به حرف‌هایم توجهی کند، می‌گفت می‌خواهد مرا طلاق دهد. وقتی به این خواسته‌اش اعتراض کردم او عکس‌های خصوصی‌ای از من را که مربوط به مهمانی‌های شبانه بوده و در تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام منتشر شده به من نشان داد. باورم نمی‌شد.

وی افزود: عکس‌ها مال من بود، اما نمی‌دانم چطور سر از این سایت‌ها در آورده بود. هر چه به شوهرم گفتم این عکس‌ها دستکاری شده و من در غیاب او به این گونه مهمانی‌ها نرفته‌ام و عکس‌ها را منتشر نکرده‌ام توجهی نکرد و مرا از خانه بیرون انداخت. نزد خانواده‌ام رفتم. آنها می‌دانستند من چنین زنی نیستم که عکس‌های خصوصی از خود بگیرم و منتشر کنم.

شاکی گفت: حرف‌هایم را باور کردند. درصدد بودیم در شهرمان اهواز به پلیس شکایت و عامل این کار را پیدا کنیم، اما نشد. تعدادی از اقوام خودم و خانواده شوهرم که متوجه ماجرا شده بودند، بابت منتشر شدن عکس‌هایم در فضای مجازی قصد جانم را کرده و می‌خواستند مرا به قتل برسانند که شبانه همراه پدرم فرار کردیم و به مشهد آمدیم. به زیارت که رفتیم و بازگشتیم، تصمیم گرفتیم به پلیس فتای شهر مشهد بیاییم و از آنها برای یافتن فرد مزاحم کمک بگیریم که اینچنین زندگی‌ام را به هم ریخته و جانم را به خطر انداخته است.

وی ادامه داد: من فقط به خواهر شوهرم شک دارم. چون او چند روز پیش از منتشر شدن این عکس، تعدادی لباس مهمانی که خریده بود را به خانه مان آورد و از من خواست آنها را بپوشم تا از من عکس بگیرد. بعد از نگاه کردن عکس‌ها اگر خوشش آمد آن لباس‌ها را برای من و خودش بخرد، اما این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی سر در آورد. به او مشکوک هستم و گمان می‌کنم او خودش به این کار دست باشد تا ازمن انتقام بگیرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتای استان خراسان رضوی آغاز شد تا این که ماموران دو روز پیش سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد عکس‌های خصوصی عروس جوان پس از دستکاری با فتوشاپ، روی عکس‌های زنان در مهمانی‌های شبانه نصب و بعد در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه ماموران پی بردند این کار از سوی خواهر شوهر شاکی انجام شده است. این زن تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. او در بازجویی اولیه گفته بود به قصد انتقامگیری از عروس خانواده این کار را کرده است.

با توجه به وقوع جرم در اهواز، پرونده دیروز با عدم صلاحیت رسیدگی به آنجا ارسال شد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره با هشدار به مردم گفت: هیچ گاه اجازه ندهید عکس‌های خصوصی شما در اختیار افرادی قرار گیرد که ممکن است آنها به انگیزه‌های مختلف به سوءاستفاده از این عکس‌ها دست بزنند و مشکلاتی را برایتان به وجود آورند. در این پرونده هم شاهد بودیم یک انتقامگیری خانوادگی و انتشار عکس‌های دستکاری شده زن جوان در فضای مجازی تا جایی پیش رفته که اگر او شکایت نمی‌کرد، ممکن بود در جریان اختلاف خانوادگی پیش آمده جانش را از دست بدهد که با عملکرد بموقع پلیس متهم بازداشت و از اتفاقات ناگوار دیگری جلوگیری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha