وزیر بهداشت در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بتواند 20 هزار تخت بیمارستانی را فراهم کند کمک بزرگی به وزارت بهداشت و مردم کرده است.

وزیر بهداشت:در کارهای اجرایی حاشیه‌ها بر متن غلبه کرده است

سلامت نیوز:وزیر بهداشت در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بتواند 20 هزار تخت بیمارستانی را فراهم کند کمک بزرگی به وزارت بهداشت و مردم کرده است.

دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در این همایش که عضر روز گذشته برگزار شد، عنوان کرد: دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در قالب نمایشگاه، نشان می دهد که این نهاد تا چه حد می تواند در سازندگی و عمران کشور نقش داشته باشد.

وزیر بهداشت دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را غرورآفرین دانست و گفت: این حجم از بالندگی و پیشرفت در طول دو دهه اخیر موجب افتخار برای ایرانیان است.

دکتر هاشمی در ادامه گفت: امیدواریم همه بتوانیم با کمک هم، مهمترین خواسته ملت ایران بعد از امنیت و آرامش را که همان رفاه و آسایش است فراهم کنیم. انقلاب با هزینه‌های بسیار به استقلال سیاسی دست یافته و باید زمینه‌ساز استقلال اقتصادی نیز باشیم زیرا مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و این وضعیت در شأن انقلاب و جمهوری اسلامی نیست.

وزیر بهداشت، جوسازی علیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را به‌دلیل ایفای نقش این قرارگاه در اقتصاد کلان ایران دانست و تاکید کرد: این نهاد می‌تواند بیش از این موفق باشد و در صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به دیگر کشورها نیز نقش‌آفرینی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات یادآور شد: با این حال ساختارهای دولتی مشکلاتی دارند و شاید بتوان گفت همه چیز فراهم است که کاری انجام نشود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر در شرایط کنونی با آنچه آرزو داشتیم فاصله داریم به این دلیل است که حاشیه‌ها بر متن که خدمت به مردم است غلبه دارند و قواعد دست و پاگیر و نظارت‌های بدون ثمر، بر حجم مشکلات افزوده‌اند.

وزیر بهداشت با ذکر اینکه بوروکراسی اداری بر مشکلات مردم افزوده است، خاطرنشان کرد: حقیقت این است که فرهنگ انقلاب در بخش‌های اجرایی کشور به نحو مطلوب نفوذ نکرد و هر چند جهاد سازندگی در برهه‌ای از زمان فعال بود اما باید گفت جهاد هم جوانمرگ شد.

دکتر هاشمی به دشمنان قسم‌خورده کشور و دشمنی های بی پایان آنها اشاره کرد و افزود: باید خود را مجهز کنیم و تحقق این موضوع هم با شعار دادن به انجام نمی رسد.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء می‌تواند در پیشرفت ایران و رسیدن به اهداف انقلاب تاثیر بسزایی داشته باشد و اگر بتواند 20 هزار تخت بیمارستانی را فراهم کند کمک بزرگی به وزارت بهداشت و مردم خواهد بود.

 دکتر هاشمی در پایان با تشکر از تلاش های قرارگاه سازندگی  خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: ما در مناطقی شاهد حضور این نهاد هستیم که دیگران حاضر نیستند در آنجا کار کنند.


منبع:.وبدا   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha