اگرچه كارهای بسیار خوبی در زمینه اورژانس پیش‌بیمارستانی در سطح كشور انجام شده است، اما نارضایتی مردم از اورژانس بیمارستان‌ها همچنان ادامه دارد و وظیفه اصلی این سامانه ارتباط مردمی، ثبت و رسیدگی به این نارضایتی‌ها است.

مردم شكایت‌های خود از اورژانس بیمارستان‌ها را اعلام كنند
 سلامت نیوز:مردم شكایت‌های خود را از اورژانس بیمارستان‌ها، به شماره‌های 66976666 و  66976969 اعلام كنند.

به گزارش وب‌دا دكتر وحید دستجردی در مراسم افتتاح سامانه ارتباط مردمی اورژانس كشور گفت: راه‌اندازی این سامانه، 50 درصد از نارضایتی‌های مردم از اورژانس را كاهش می‌دهد.

وی افزود: اگرچه كارهای بسیار خوبی در زمینه اورژانس پیش‌بیمارستانی در سطح كشور انجام شده است، اما نارضایتی مردم از اورژانس بیمارستان‌ها همچنان ادامه دارد و وظیفه اصلی این سامانه ارتباط مردمی، ثبت و رسیدگی به این نارضایتی‌ها است.

وی با تاكید بر این كه تشكیلات اورژانس‌های كشور باید ساماندهی شود، گفت: درخواست استخدام 3 هزار نیرو برای اورژانس‌های كشور به معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری اعلام شده است كه این معاونت در حال حاضر فعلاً با استخدام فوری 1000 نفر موافقت كرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشكی با اشاره به این كه در بازدیدهای سرزده، بیشترین اعلام نارضایتی از سوی مردم، از اورژانس‌ بیمارستان‌ها بوده است، گفت: با توسعه رشته‌های كارشناسی و كارشناسی ارشد فوریت‌های پزشكی و طب اورژانس، بسیاری از مشكلات اورژانس‌ها برطرف خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان كرد: به زودی با هماهنگی وزارت ارتباطات، سامانه ارتباط مردمی اورژانس‌ها مجهز به تلفن‌های 3 رقمی یا 4 رقمی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha