رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: تلفات حادثه سقوط یک دستگاه آسانسور در شهرک ولایت قم با فوت یک تن دیگر در بیمارستان، به چهار تن افزایش یافت.

سقوط آسانسور در قم، جان 4 نفر را گرفت

سلامت نیوز:رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: تلفات حادثه سقوط یک دستگاه آسانسور در شهرک ولایت قم با فوت یک تن دیگر در بیمارستان، به چهار تن افزایش یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محمدرضا حسنی  افزود: ساعت 12:40 روز گذشته کارشناسان اورژانس 115 قم با تماس مردمی مبنی بر سقوط یک دستگاه آسانسور در ساختمانی مرتفع و نیمه کاره واقع در شهرک ولایت، به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه، اضافه کرد: در این حادثه چهار تن از هموطنان شامل سه آقا و یک خانم در سنین کمتر از 30 سال جان باختند.

وی ادامه داد: شدت جراحت های وارده به افراد حاضر در آسانسور به حدی بود که یک تن از آن ها در دم فوت و یک تن نیز با وجود اقدام ها و تلاش کارشناسان اورژانس 115 در مسیر انتقال به بیمارستان فوت می کند.

حسنی با اشاره به فوت 2 تن دیگر در بیمارستان، گفت: این افراد نیز پس از ساعتی بستری در بخش ویژه بیمارستان به علت شدت آسیب های متعدد به نواحی مختلف بدن جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha