معاون سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تصویه خانه اهواز ژنراتور برق اضطراری ندارد و با هر بار قطع برق،آب شهر هم قطع می شود.

تصفیه خانه اهواز برق اضطراری ندارد/ با هر بار قطع برق آب شهر هم قطع می شود!

سلامت نیوز: معاون سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تصویه خانه اهواز ژنراتور برق اضطراری ندارد و با هر بار قطع برق،آب شهر هم قطع می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، علی حسین حسین زاده در مورد اخرین وضعیت شهر اهواز پس از وقوع طوفان گرد و خاک، گفت: روز گذشته همزمان با افزایش غلظت آلاینده ها و وزش باد شدید در شهرستان اهواز، باوی و کارون، شاهد قطع برق بودیم. این در حالی است که به علت قطع برق و نبود برق اضطراری در تصفیه خانه اهواز، اب شهر نیز قطع شد.

وی ادامه داد: سر انجام ساعت 17:15 روز گذشته برق وارد مدار شد و تمامی شهر بار دیگر برقش وصل شد. همچنین ساعتی بعد بار دیگر تصفیه خانه شهر کار خود را آغاز کرد اما به دلیل نبود آب در لوله ها تا ساعاتی بعد آب شهر دارای طعم و مزه ای بد بود.

معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان تاکید کرد: از ساعت 24 روز گذشته شرایط شهر به حالت عادی بازگشته و مدارس در نوبت صبح به علت تمیزکاری تعطیل شده است. مدارس نوبت عصر امروز دایر است.

حسین زاده تاکید کرد: سیستم آب و برق استان خوزستان فرسوده است و نکته حائز اهمیت این است که تصفیه خانه اهواز، مانند تمام کشور دارای ژنراتور برق اضطراری نیست و با هر بار قطع برق آب شهر نیز قطع می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha