رئیس کل سازمان نظام پرستاری با عنوان این مطلب که پرستار سیاسی نیست، گفت: پرستار در صحنه های سیاسی کشور، حضور فعالی دارد.

توهین های بی سابقه به پرستاران در دولت یازدهم

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری با عنوان این مطلب که پرستار سیاسی نیست، گفت: پرستار در صحنه های سیاسی کشور، حضور فعالی دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر علی محمد آدابی روز دوشنبه در همایش روز پرستار در سالن همایش های رازی، اظهارداشت: بی تفاوتی یک درد است، تحلیل به چه درد می خورد. ما باید با اقدامات کارشناسی، از بروز مشکلات پیشگیری کنیم.

وی با عنوان این مطلب که پرستاری حضور بارز خودش را اثبات کرده است، افزود: پرستار سیاسی نیست ولی در صحنه های سیاسی کشور حضور فعال دارد.

آدابی با اعلام اینکه پرستار دوشادوش پزشک حرکت می کند، ادامه داد: جامعه پرستاری، نقشی را که عهده دار است، به خوبی می داند و می شناسد.

وی با عنوان این مطلب که تمام دنیا به پرستار افتخار می کند، افزود: متاسفانه در این دولت، توهین هایی به پرستاری شد که سابقه نداشته است.

آدابی با انتقاد از رفتار معدود پزشکانی که به روپوش سفید این حرفه مقدس توهین می کنند، گفت: این قبیل از پزشکان، نباید انتظار حرمت از سوی جامعه را داشته باشند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به حادثه اخیر حمله یک پزشک به پرستار باردار در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران، افزود: امیدواریم سازمان نظام پرشکی، موضوع را بررسی و اعلام نتیجه کند.

وی در ادامه به تبعات اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: کارشناسان و منتقدین این طرح، دلسوزان نظام سلامت هستند که باید به آنها احترام گذاشت.

آدابی از حرفه پرستاری به عنوان پرتهدیدترین شغل نام برد و افزود: متاسفانه پرستاران به دلیل شیفت های طولانی مدت و اضافه کاری های اجباری، در معرض مرگ های ناگهانی قرار دارند و از همین رو، من به مسئولین مربوطه هشدار می دهم که اجازه ندهند پرستاران بیش از حد مجاز، کار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha