اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نقش بسزایی در پذیرایی و راهنمایی مسافران نوروزی دارند و در این خصوص جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین نیز برنامه‌های متنوعی را برای مسافران نوروزی تدارك دیده است.

در این خصوص اكیپ امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین به صورت شبانه روزی در جاده‌فعال می‌باشد كه این اكیپ مجهز به یك دستگاه آمبولانس با تجهیزات جاده‌ای و ‪ ۲‬نفر امدادگر می‌باشد.

برپایی چندین تخته چادر برای اسكان مسافران نوروزی ، توزیع بروشور و نقشه و راهنمایی مسافران نوروزی و معرفی‌اماكن مختلف شهرستان به مسافران از دیگر برنامه‌هایی است كه اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برعهده دارند.

"فرشاد تیاترنج" یكی از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین به خبرنگار ایرنا گفت: تاكنون حدود سه هزار نفر به اكیپ جاده‌ای این جمعیت مراجعه كرده و فرم و راهنمایی‌های لازم را از ما درخواست گرفته‌اند.

كارشناس گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین نیز در رابطه با آشنایی مسافران نوروزی با اماكن و آثار تاریخی این شهرستان گفت: دو كارشناس برای ارایه توضیحات لازم به میهمانان جهت آشنایی با عمارت خسرو و چهارقاپی در طول ایام نوروز در ابتدای این عمارت حضور دارند.

"جهانگیر عبدالمحمدی" توزیع اقلام تبلیغاتی، عكس، پوستر و نقشه شهرستان بین مسافران نوروزی را از دیگر اقدامات این اداره اعلام كرد.

آب و هوای مناسب و وجود مناظر طبیعی، آثار باستانی، مناطق جنگی و تفریح گاه و همچنین گمرك خسروی نزدیكترین نقطه از كشور به كربلای معلی جهت زیارت سیدالشهدا(ع)، جملگی باعث شده در ایام نوروز ‪ ۷۰‬هزار نفر به این شهرستان مرزی سفر كنند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان كرمانشاه دارای ‪ ۲۰‬هزار نفر جمعیت می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha