سرپرست اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران از سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به شهرستان پاکدشت خبر داد.

ابتکار فردا میهمان مردم شریف شهرستان پاکدشت خواهد بود

سلامت نیوز: سرپرست اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران از سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با گرامیداشت  ایام الله دهه فجر به شهرستان پاکدشت خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات )، امین افتخار با اعلام این موضوع گفت : معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست فردا پنجشنبه برای حضور در جلسات کارشناسی ، بازدید و افتتاح چند طرح زیست محیطی و رسیدگی به برخی موضوعات زیست محیطی به شهرستان پاکدشت سفر خواهد کرد.
وی افزود :رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یک روزه به شهرستان پاکدشت  ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای این شهرستان ، با جمعی از مردم ،مسئولین شهرستان،  دانشگاهیان و اعضای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی  در محل فرمانداری پاکدشت دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
افتخار با اشاره به اینکه  معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از نزدیک به بررسی چند موضوع زیست محیطی در شهرستان خواهد پرداخت ، اظهار داشت :بازدید از موقعیت پیشنهادی شهر 500 هکتاری خوارزمی و نیز بازدید از کارخانه مونتاژ موتور سیکلت برقی از جمله برنامه های ابتکار در این سفر می باشد.
سرپرست اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد : بازدید از سیستم تصفیه پساب شهرک صنعتی عباس آباد و افتتاح آنلاین خروجی پساب این مجموعه از دیگر برنامه هایی است که باحضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست به انجام خواهد رسید .
گفتنی است پیش از این رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفرهای کاری خود به استان تهران در پارک ملی خجیر و سرخه حصار و شهرستان های اسلامشهر ، شمیرانات ، شهرری ، ملارد و شهرقدس،دماوند و ورامین با مردم و مسئولین این شهرستان ها دیدار و گفتگو داشته است . همچنین بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران به خصوص پارک ملی لار ، منطقه شکار ممنوع کوه سفید ، منطقه حفاظت شده ورجین و منطقه حفاظت شده کویر از برنامه های قبلی ابتکار در سفر به استان تهران بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha