یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 206598

عوض تشكرتان است كه بیمار بعد از این عمل، كلا تا 10 سال سرویس نمی‌خواهد؟ تا 5هزار كیلومتر گارانتی طلایی‌اش بكنم خوب است؟

طنز/ سرویس بیمار عمل شده با گارانتی ۵ هزار كیلومتر!

سلامت نیوز: عوض تشكرتان است كه بیمار بعد از این عمل، كلا تا 10 سال سرویس نمی‌خواهد؟ تا 5هزار كیلومتر گارانتی طلایی‌اش بكنم خوب است؟

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه قانون در ضمیمه طنز بی قانون به خبر خارج کردن اشتباهی کلیه بیماری که برای جراحی آپاندیس به بیمارستانی در اصفهان رفته بود اشاره کرده و نوشته است: پزشكی كه بیمارش فقط یك عمل آپاندیس ساده داشت، ولی در اتاق عمل، 17 عضو داخلی و خارجی بیمار را دستكاری كرده بود در كنفرانسی خبری حاضر شد و در مقابل خبرنگاران از عمل جراحی‌اش دفاع کرد.

ایشان در پاسخ به این سوال كه چطور یك عمل آپاندیس ساده، به جابه‌جایی و عمل شدن 16 عضو دیگر منتهی شد، گفت: «شما تا حالا نشده ماشینت را به خاطر خوب عمل نكردن شمع و پلاتینش برده باشی مكانیكی، ولی وقتی مكانیك شمع و پلاتین را باز می‌كند، متوجه شود واشر سر سیلندر و دلكو و پمپ بنزین و كوئل و سگ دست خودرو هم مشكل دارد و باید باز شود؟ آیا بدن انسان به مراتب پیچیده‌تر از موتور خودروی شما نیست؟ آیا ور رفتن با دلكو سخت‌تر است یا لوزالمعده انسان؟ عوض تشكرتان است كه بیمار بعد از این عمل، كلا تا 10 سال سرویس نمی‌خواهد؟ تا 5هزار كیلومتر گارانتی طلایی‌اش بكنم خوب است؟ بعد هم جناب سعدی، قرن‌ها قبل جواب شما را داده و گفته‌: چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار! راستی چقدر زیر چشم‌های شما خبرنگار عزیز پف داره... زبونت رو دربیار ببینم... آخ آخ! بار زبونت هم زیاده كه... كجا در رفتی؟ وایسا... چند تا عمل ریز بیشتر نداری... وایسا!»

نویسند:علی زراندوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha