معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از انجام آزمایش‌های بهداشتی در محل تخلفات با استفاده از تجهیزات پرتال سیار در طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد و گفت: مردم تخلفات بهداشتی را به شماره ۱۹۰ گزارش دهند.

انجام آزمایش‌های بهداشتی در محل تخلف/ مردم با ۱۹۰ تماس بگیرند

سلامت نیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از انجام آزمایش‌های بهداشتی در محل تخلفات با استفاده از تجهیزات پرتال سیار در طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد و گفت: مردم تخلفات بهداشتی را به شماره ۱۹۰ گزارش دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، محمدعلی شریعتی در حاشیه مراسم بسیج سلامت نوروزی با اشاره به اینکه برای نظارت بیشتر در ایام نوروز امروز شاهد مانور بسیج سلامت نوروزی هستیم، اظهار داشت: در این ایام که مردم در تعطیلات هستند نظارت‌های بهداشتی و بهداشت محیط در حوزه‌های توزیع غذا و اماکن بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس برای استان تهران با مشارکت 4 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران و البرز در قالب هزار نفر در پوشش تیم‌های سلامت نوروزی نظارت بر مواد غذایی از جمله قنادی‌ها، افزایش خواهد یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین نسبت به تفاوت طرح امسال بسیج سلامت نوروزی گریزی زد و گفت: تیم‌های بهداشتی در نوروز 96 با استفاده از امکاناتی نظیر پرتال سیار آزمایشگاهی می‌توانند در محل تخلفات آزمایش‌های لازم را انجام دهند و دیگر احتیاجی نیست نمونه‌گیری شود و برای گرفتن جواب آن زمانی را از دست دهیم. همچنین با این تجهیزات می‌توان میزان نمک در نانوایی‌ها را سنجش کنیم.

شریعتی در خاتمه به همکاری وزارت بهداشت با تعزیرات و قوه قضائیه گریزی زد و افزود: مردم می‌توانند در ایام نوروز و در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی که از امروز شروع و تا پایان نوروز نیز ادامه خواهد داشت هرگونه تخلفات بهداشتی را به شماره 190 گزارش دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha