سومین مجموعه از مجموعه مقالات و یادداشت‌های پایگاه اطلاع‌رسانی مددکاران اجتماعی ایران در قالب کتابی با عنوان سومین کتاب پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران منتشر شد.

دانلود کتاب/سومین کتاب پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران رونمایی شد

سلامت نیوز: سومین مجموعه از مجموعه مقالات و یادداشت‌های پایگاه اطلاع‌رسانی مددکاران اجتماعی ایران در قالب کتابی با عنوان سومین کتاب پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران منتشر شد.

به گزارش سلامت نیوز، در طی یک سال اخیر مسائل عمده‌ای در کشور و در حوزه اجتماعی به وقوع پیوست که چنانچه برنامه های موثری به منظور پیشگیری در سطوح مختلف اجرا نگردد، می‌تواند بسترساز آسیب‌ها و حوادث دیگری باشد که کنترل آن دشوار و نیازمند زمان و هزینه‌های زیادی خواهد بود. به عنوان مثال در حوزه‌های کودکان، خانواده و زنان شاهد اتفاقات ناگواری بودیم که وجدان جمعی را خدشه‌دار نمود. به صورتی که واکنش‌های متعددی را در شبکه های اجتماعی و در سطح ملی ایجاد کرد که در این کتاب به انعکاس بخشی از این موضوعات پرداخته‌ شده است.
 این کتاب در پنج فصل گردآوری شده که در فصل اول آن به ارائه‌ یادداشت و مقالات مددکاران اجتماعی در خصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانواده پرداخته شده است.
فصل دوم به مجموعه یادداشت‌ها و مقالات مددکاران اجتماعی اختصاص یافته که به مناسبت ماه و روزجهانی مددکاری اجتماعی منتشر گردیده است.
در فصل سوم این کتاب به موضوع مطالبه گری اجتماعی و در فصل چهارم نیز به موضوع سازمان نظام مددکاری اجتماعی ایران و ضرورت‌های ایجاد آن پرداخته شده است.
در نهایت فصل پنجم کتاب نیز به منتخبی از یادداشت‌ها و مقالات مددکاران اجتماعی در موضوعات مختلف اجتماعی اختصاص یافته است.
گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران بعنوان یکی از زیر شاخه های وبسایت مددکاران اجتماعی ایرانیان، اولین و تنها پایگاه تخصصی اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران است که آثار و محتویات آن به صورت سالیانه و در قالب کتاب به صورت جامع منتشر می‌شود.
لازم به ذکر است کتاب فوق برای دست اندرکاران حوزه‌های مختلف اجتماعی اعم از برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران اجتماعی مددکاران اجتماعی، روانشناسان، جامعه شناسان و سایر متخصصین موثر خواهد بود.
کتاب الکترونیکی پایگاه اطلاع رسانی مددکاران اجتماعی ایران را از طریق دانلود این فایل دریافت نمایید.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha