دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

بخشدار توکهور-هشتبندی با اشاره به آتش سوزی مینی بوس حامل دانش آموزان دبستان شهید موسی کرم زاده روستای یزد آباد هشتبندی، گفت: 27دانش آموز پسر دبستانی در حالی مدرسه را به مقصد اردوی تفریحی به سمت رودان ترک کردند که بعد از گذشت اندک مسافتی از هشتبندی، مینی بوس دچار حریق می شود.

نقص فنی علت حریق مینی‌بوس دانش آموزان

سلامت نیوز:بخشدار توکهور-هشتبندی با اشاره به آتش سوزی مینی بوس حامل دانش آموزان دبستان شهید موسی کرم زاده روستای یزد آباد هشتبندی، گفت: 27دانش آموز پسر دبستانی در حالی مدرسه را به مقصد اردوی تفریحی به سمت رودان ترک کردند که بعد از گذشت اندک مسافتی از هشتبندی، مینی بوس دچار حریق می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،شهریار رنجبری افزود: علت حادثه در دست بررسی است و به گفته راننده مینی بوس مذکور، علت حادثه نقص فنی خودرو گزارش شده است.

بخشدار توکهور-هشتبندی، عنوان کرد: مبدا آتش سوزی از زیر صندلی راننده گزارش شده است که بلافاصله بعد از مشاهده حریق، تمامی دانش آموزان از مینی بوس خارج میشوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: بلافاصله بعد از اعلام گزارش، 2 ماشین آتش نشانی از شهر هشتبندی و روستای چراغ آباد به محل اعزام شدند که متاسفانه شدت حریق به حدّی بالا بود که قبل از اینکه خودروهای آتش نشانی به منظور اطفاء حریق به محل برسند، آتش همه مینی بوس را گرفته بود.

وی با بیان اینکه وضعیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی در منطقه نسبت به گذشته بهبود یافته است، تصریح کرد: سرویس های حمل و نقل دانش آموزی، به عنوان یک مدرسه ای در حال حرکت و سیّار برای دانش آموزان بوده که از نظر تربیتی و امنیت و آرامش اهمیت بیشتری برای آموزش و پرورش خانواده ها دارد.

رنجبری بیشترین نگرانی در بحث سرویس های حمل و نقل دانش آموزی را فرسودگی مینی بوس های مورد استفاده در سرویس مدارس دانست و گفت: این امر با سلامتی و ایمنی دانش آموزان در ارتباط بوده و اهمیت بسیار بالایی دارد.

بخشدار توکهور-هشتبندی با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه های مرتبط با سرویس حمل و نقل برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان، خاطرنشان کرد: سیاستگذاری و تصمیم گیری در زمینه سرویس حمل و نقل دانش آموزی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط در این حوزه با جدّیت دنبال شود.

 مینی بوس سرویس دانش آموزان شهر هشتبندی شنبه 21 اسفندماه دچار آتش سوزی شد .



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha