چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

سخنگوی اورژانس کشور: در حوادث چهارشنبه پایان سال 2 هزار و 351 نفر از هموطنان دچار سانحه شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال

سلامت نیوز:سخنگوی اورژانس کشور: در حوادث چهارشنبه پایان سال 2 هزار و 351 نفر از هموطنان دچار سانحه شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما،مجتبی خالدی  گفت: از 2 هزار و 351 مصدوم، 600 نفر در مراکز درمانی بستری شدند و درحال حاضر نیز 422 نفر همچنان در مراکز درمانی تحت مداوا هستند.
وی با ابراز تأسف از اینکه در حوادث چهارشنبه آخر سال یک پسر 14 ساله در تهران و یک جوان 23 ساله در اصفهان فوت شدند، گفت: در ارومیه یک آسیب چشمی شدید و یک مورد قطع دست و پای جوان27 ساله در تهران نیز داشتیم که حال عمومی آنها خوب است اما متأسفانه دچار معلولیت می شوند.

خالدی افزود: استان های تهران، فارس و مرکزی بیشترین حوادث چهارشنبه پایانی سال را داشتند و استان هایی در جنوب کشور بودند که کمترین و در مواردی حتی بدون هیچگونه حادثه و مراجعه داشته ایم.

وی گفت: اورژانس مراکز درمانی کشور تا ساعت 12 امروز همچنان در حال آماده باش هستند که امیدواریم حادثه دیگری در این زمینه رخ ندهد.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به زحمات بی وقفه و پرتلاش کارکنان اورژانس کشور به آمادگی 2 هزار و 200 پایگاه اورژانس در ایام نوروز نیز اشاره کرد و افزود: امسال 30 بالگرد نیز به کمک اورژانس زمینی می آیند و 300 ایستگاه سلامت در کشور اقدامات لازم برای هموطنان را انجام می دهند.

وی به مردم توصیه کرد در صورت نیاز به اورژانس با شماره 115 تماس بگیرند و مکان دقیق و تعداد مصدومان را اعلام کنند تا همکاران اورژانس بتوانند به درستی برای حادثه نیرو اعزام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha