اعضای هیات علمی دو دانشکده بهداشت ایران و تهران پس از ادغام در جلسه ای مشترک به برگزاری برنامه های تشکیل کلاس ها، کارورزی و امتحانات، طبق روال عادی قبل تاکید کردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب دا در این جلسه مشاور رئیس دانشكده پرستاری و مامایی در جمع رئیس و معاونان دانشكده پرستاری و مامایی دو دانشکده بهداشت با اعضاء هیئت علمی دانشكده ها، بر لزوم همكاری استادان دو دانشگاه تاكید كرد.
به گزارش روابط عمومی دانشكده پرستاری و مامایی تهران،  دكتر حق دوست اسكویی مشاور رئیس دانشكده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشكی تهران، در جلسه ای كه با حضور دكتر چراغی رئیس و معاونان دانشكده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشكی تهران با اعضاء هیئت علمی دانشكده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشكی ایران برگزار شد، ادغام دو دانشگاه را ادغام نقاط قوت دو دانشگاه خواند و به اجرای كلیه برنامه های آموزشی چون كلاس ها، كارورزی، امتحانات و امتحانات جامع دكتری طبق برنامه های قبل اشاره كرد.
وی در ادامه، طی این روال را مستلزم همكاری كلیه گروه های آموزشی دانست و بر هم افزایی نیروهای دو دانشکده برای حصول مقاصد عالی دو دانشکده تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha